- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Od jakiegoś czasu przerzuciłem się na samsunga s24+ i mam problem z danymi komórkowymi (internetem). Mianowicie korzystam z internetu na karcie nr 1 przez 5-15 minut i później przerywa transmisję dopóki nie przełączę na internet z karty nr 2. Ktoś wie o co chodzi? Może w ustawieniach telefonu coś zmienić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@tomekzalewski99 Porównaj obie karty, czy są tego samego typu (czy pierwsza nie jest starsza), zamień miejscami na testy i używaj tej przerywającej ze slotu 2, zobaczysz czy działa tak samo.
Sprawdź czy karta nr 2 przerywa tak samo i zweryfikuj zasięg na apce pomocniczej NetMonster
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerywanie danych komórkowych
Cześć @tomekzalewski99
Czy w smartfonie masz aktualne oprogramowanie? Próbowałeś ponownie uruchomić urządzenie? Czy próbowałeś zresetować ustawienia sieciowe? Pamiętaj, że zresetowanie ustawień sieciowych spowoduje wyzerowanie ustawień Wi-Fi, Bluetooth i innych ustawień sieciowych.
@tomekzalewski99zerknij do tego linka z supportu Samsunga Jak rozwiązać problemy związane z przesyłaniem danych komórkowych https://www.samsung.com/pl/support/mobile-devices/how-to-troubleshoot-mobile-data-issues/
Jeszcze zerknij do tego linka tam był podobny problem tylko z modelem S20+ Samsung S20+ przerywa internet podczas tramsmisji danychhttps://eu.community.samsung.com/t5/pozosta%C5%82e-smartfony/samsung-s20-przerywa-internet-ppdczas-t...
Jeszcze zastanawiam się nad kartą SIM czy jest z nią problem. Czy próbowałeś tą karte sim przełożyć do drugiego slotu w smartfonie i sprawdzić czy internet działa prawidłowo
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerywanie danych komórkowych
Czy są jakieś zależności typu: zrzuca sieć 5G do LTE i połączenie jest zamrożone?
Czy znika ikona przesyłania danych czy połączenie sieciowe jest zestawione ale nie działa transmisja danych?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerywanie danych komórkowych
Po czym poznajesz że przerywa? Może masz słaby zasięg po prostu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@tomekzalewski99 Porównaj obie karty, czy są tego samego typu (czy pierwsza nie jest starsza), zamień miejscami na testy i używaj tej przerywającej ze slotu 2, zobaczysz czy działa tak samo.
Sprawdź czy karta nr 2 przerywa tak samo i zweryfikuj zasięg na apce pomocniczej NetMonster
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerywanie danych komórkowych
@tomekzalewski99napisał(-a)Witam. Od jakiegoś czasu przerzuciłem się na samsunga s24+ i mam problem z danymi komórkowymi (internetem). Mianowicie korzystam z internetu na karcie nr 1 przez 5-15 minut i później przerywa transmisję dopóki nie przełączę na internet z karty nr 2. Ktoś wie o co chodzi? Może w ustawieniach telefonu coś zmienić?
Slot SIM 1 może źle łączyć, lub kartą SIM felerna, tak w ciemno diagnozy się nie zrobi, zamień karty SIM miejscami 😎