- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią i uslugami
Witam.
Czy wiadomo co się dzieje z siecią i usługami Orange w miejscowościach Promnice, Bolechowo, Bolechowo-Osiedle (kod pocztowy 62-005)?
Od ponad miesiąca użytkownicy Orange mają różne problemy jak niżej (występują losowo):
- brak zasiegu (tylko połączenia alarmowe)
- rozmówcy nie słyszą siebie nawzajem
- abonent czasowo niedostępny
- ucina głos podczas rozmów
- internet Lte działa bardzo wolno
Generalnie usługi działają bardzo w kratkę i nie ma dnia, żeby nie było problemu- i to już od przeszło miesiąca.
Na infolinii i czacie potwierdzają niedogodności, ale nie wiedzą czym są spowodowane ani kiedy mozna spodziewać się poprawy. Czy wiadomo o co chodzi i kiedy będzie poprawa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią i uslugami
@PLM81 widocznie jakaś poważniejsza usterka lub zakłócanie sieci operatora. Jeżeli faktycznie zakłócenie sieci, np. przez nielegalne repetety, to operator zgłasza problem do UKE. Sam operator nie może nic więcej zrobić i musi czekać, aż UKE rozwiąże problem, a to niestety może potrwać. Dlatego może być brak informacji o przypuszczalnym terminie rozwiązania problemu wadliwie działającej sieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią i uslugami
@ketrasaArturnapisał(-a)@PLM81 widocznie jakaś poważniejsza usterka lub zakłócanie sieci operatora. Jeżeli faktycznie zakłócenie sieci, np. przez nielegalne repetety, to operator zgłasza problem do UKE. Sam operator nie może nic więcej zrobić i musi czekać, aż UKE rozwiąże problem, a to niestety może potrwać. Dlatego może być brak informacji o przypuszczalnym terminie rozwiązania problemu wadliwie działającej sieci.
Witam
Zgodzę się, że terminy usunięcia usterek mogą być plastyczne w zależności od przyczyny. Jednak uważam, że pracownicy infolinii/czatu powinni mieć wgląd do tego, co jest przyczyną i o tym informować. Ustalenie przyczyny - czyjest to awaria sprzętowa, czy zagłuszanie sygnału, to góra kilka dni, a nie przeszło miesiac. Generalnie słabo wygląda firma, która ma kłopoty i nie wie co jest ich przyczyną. Albo jest to na zasadzie - wiemy, ale nie powiemy. Czyli nadal pozostajemy bez żadnych konkretów i bez widoków na poprawę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią i uslugami
@PLM81 Objawy wskazują na zakłócanie transmisji przez nielegalne repeatery. W takich przypadkach nadajniki operatora widząc w swoim zasięgu obcy nadajnik reagują zmniejszeniem mocy nadawania czy adaptacją parametru sygnału w kierunku znalezienia "zakłócenia". Panel BTS-a wtedy pracuje w trybie awaryjnym...czyli na pół gwizdka.
Sprawa po rozpoznaniu zgłaszana jest to UKE, gdyż operator nie dysponuje narzędziami do weryfikacji źródła zakłóceń i uprawnieniami do ich zlikwidowania, czy ukarania właściciela repeatera. Wszystkie takie nadajniki powinny być zgłoszone do odpowiednich urzędów i zarejestrowane.
Tu łamane jest prawo, a więc...
Tego typu sprawy trwają kilka miesięcy (operator zgłasza od razu, co jest w jego interesie, a dalej-sam się domyśl...)
Możesz pisać do UKE i przedstawić sprawę z poziomu konsumenta. Orange tu niewiele może.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią i uslugami
@PLM81 skoro Orange nie udziela informacji o problemie z siecią, zakładając oczywiście, że to zakłócenia z nielegalnych reporterów, to najprawdopodobniej Orange z UKE nie ma informacji zwrotnej. Może faktycznie, jak radzi @agat13 zrobić zgłoszenie bezpośrednio do UKE w sprawie nieprawidłowego działania sieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią i uslugami
- No cóż, poczekamy. Zobaczymy jak sprawa się dalej potoczy, może w międzyczasie czegoś nowego się dowiemy. Szkoda mi tak zaraz przenosić się do innego OPPa (działają dobrze w mojej okolicy), bo z Orange byłem zawsze zadowolony. Także poczekam jeszcze. A zgłaszać do UKE jako konsument - hmmm. Nawet nie wiem, czy jako konsument mogę to zgłosić nie wiedząc o co chodzi... czy to nie powinien operator zgłosić. Kompletnie nie wiem jaka jest procedura.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią i uslugami
@PLM81 jak jeden operator jest zakłócany, to i reszta też. Kwestia odległości do nadajników
Procedur nie ma żadnych. Piszesz pismo i tyle. Proś o przyspieszenie badań zakłóceń na tych nadajnikach i więcej nie zrobisz..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią i uslugami
Właśnie widziałem się ze znajomym, który ma Plusa i również identyczne objawy od ok. miesiąca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią i uslugami
@PLM81 VoWiFi pozwoliłoby przeczekać problemy o ile mielibyście inne łącze niż LTE. I tak warto sprawdzić działanie zarówno VoWiFi jak i VoLTE, może nie wszystkie częstotliwości są zakłócane?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią i uslugami
Mamy wifi innego operatora i potestujemy. Dzięki wszystkim za zaangażowanie. Trzeba będzie jednak napisać jakieś pismo do tego UKE. Ciśnienie musi być 😉
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »