- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
7 marca w Białymstoku - to samo. 8 marca przełożyłem kartę do innego telefonu i połączenie mam - co jakiś czas, a potem nie da się łączyć. Tak samo z wysyłaniem kodów USSD - casem poznaje i daje odpowiedź, a czasem stwierdza, że kod jest błędny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
Nikt nie pomoże? Czy to znaczy że nie chcą nas w orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
Sorki, faktycznie źle wpisałam, problem zadział sie w tel Samsung S5610, jakiś tydzień po zdjęciu Simlocka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
@Kaem84, brak próby pomocy nie świadczy o braku zainteresowania. Widocznie problem jest już diagnozowany, stąd cisza w eterze. Zauważyłem że problem się powtarza (również tutaj) , więc @Artur, @Piotrek ...wiecie coś moze w tej kwestii? Jest możliwość podpytania się techników, co może być powodem problemów?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
Kaem84 napisał(-a):
Mogę cię zapewnić że nikt nie interesuję się naszym problemem. Byłem w salonie Orange i pisałem na Facebooku do Orange i w obu przypadkach Dostałem odpowiedź że to wina telefonu. Ciekawe jak zbiorowo nagle kilka telefonów zepsuło się w ten sam sposób.
@Kaem84 Trochę dziwna sprawa ja mam taki sam telefon Samsung 5610 bez brandu i działa z każdą karta prywatnie używam, z karta T-mobile na abonament a dzisiaj sprawdzałem z karta Orange tez działa bez problemu.A problem jest dla serwisu Samsunga, a nie do Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
Na pewno w chwili obecnej nie ma ogólnopolskiej awarii, która mogłaby powodować podobne problemy. Za to może być tak, że pojedyncze nadajniki nie działają jak należy. Tutaj w takich sytuacjach nie możemy pomóc.
Jeśli po przełożeniu karty do innego telefonu jest podobny problem to zdecydowanie zachęcamy do kontaktu z doradcami (czat na stronie internetowej lub bezpłatne połączenie przez aplikację mobilną), którzy odnotowują każde zgłoszenie i mogą sprawdzić czy dla danej okolicy jest jakiś problem lub - dzięki Waszym zgłoszeniom - szybko go wykryć i naprawić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią czy kartami SIM?
nie moge wykonac polaczenia wyslac smsow transmisji danych tez nie ma co robic?