- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie bezprzewodowe
@AnonimNie widzę do nie pokoju wszystko jest OK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie bezprzewodowe
jaryn napisał(-a):@burebusek namierzyć expertnet.pl skąd nadaje i odciąć zasilanie. Podejrzewam, że wtedy nie będzie widoczny. Swoją drogą po co rozsyłacz ma szyfrować połączenie.
@Anonim dał cynk na expernet, a skoro jest w pobliżu, to może mi @Anonim wyjaśnisz krok po kroku, jak to zrobić? Bo ja nie mam pomysłu i jestem zielony jak ufoludek. Uspokoił mnie @Anonim, tylko ten dysk Q nie daje mi spokoju.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie bezprzewodowe
@AnonimJuż wiem jak to zrobić z tym dyskiem Q wszystko zrobimy w poniedziałek lub wtorek OKgłowa do góry
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie bezprzewodowe
vdsl2 napisał(-a):@burebusekJa znalazłem coś na temat tej sieci co ci się wyświetla http://www.expertnet.pl/
Może wystarczy wyłączyć całkowicie sieć bezprzewodową i nie będzie widoczna żadna jeśli chodzi ci o to?
@Anonim, na FunBoxie mam Wi-Fi wyłączone od czasu problemów. Wymieniłem go w salonie, ale ten expernet na podglądzie ikonki nie pokazuje już innych punktów z zasięgu. Tylko on mi "wisi". Bez kabla Ethernet nikt nie powinien mi zakłócać mojego spokoju, jak sądzę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie bezprzewodowe
Tu wgranie czystego Windowsa nie zawsze rozwiąże problem, bo po formacie należy pobawić się partycjami. Konkretnych rad nie chcę udzielać przez NO z prostego powodu: bardzo łatwo coś zepsuć na kompie czego czasem może nie udać się naprawić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij