Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Połączenie bezprzewodowe

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Połączenie bezprzewodowe

@AnonimNie widzę do nie pokoju wszystko jest OK Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Anonim

Nie dotyczy

Połączenie bezprzewodowe


jaryn napisał(-a):

@burebusek  namierzyć expertnet.pl skąd nadaje i odciąć zasilanie. Podejrzewam, że wtedy nie będzie widoczny. Swoją drogą po co rozsyłacz ma szyfrować połączenie.


@Anonim dał cynk na expernet, a skoro jest w pobliżu, to może mi @Anonim wyjaśnisz krok po kroku, jak to zrobić? Bo ja nie mam pomysłu i jestem zielony jak ufoludek. Uspokoił mnie @Anonim, tylko ten dysk Q nie daje mi spokoju. 

dysk lokalny Q.jpg

Anonim

Nie dotyczy

Połączenie bezprzewodowe

@AnonimJuż wiem jak to zrobić z tym dyskiem Q wszystko zrobimy w poniedziałek lub wtorek OKEmotikon: Bardzo szczęśliwygłowa do góry Emotikon: Mrugający

Anonim

Nie dotyczy

Połączenie bezprzewodowe


vdsl2 napisał(-a):

@burebusekJa znalazłem coś na temat tej sieci co ci się wyświetla http://www.expertnet.pl/

Może wystarczy wyłączyć całkowicie sieć bezprzewodową i nie będzie widoczna żadna jeśli chodzi ci o to?


@Anonim, na FunBoxie mam Wi-Fi wyłączone od czasu problemów. Wymieniłem go w salonie, ale ten expernet na podglądzie ikonki nie pokazuje już innych punktów z zasięgu. Tylko on mi "wisi". Bez kabla Ethernet nikt nie powinien mi zakłócać mojego spokoju, jak sądzę.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36192
  • 1366

Połączenie bezprzewodowe

Dysk Q pojawia się przy próbie instalacji/reinstalacji/aktualizacji/odinstalowania Office lub kilku innych programów lub jest związanych z jakimś "podejrzanym oprogramowaniem". Z poziomu Windowsa może być problem by się do niego dostać, czasem przez linuxa jest łatwiej.