Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dzi

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9087
  • 14333
  • 278

Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz

@marib na UMTS-ie dużych prędkości sienie osiągnie, maksymalnie około 7 Mbit/s (HSPA+ do 21,6 Mbit/s, ale to marzenie), to lepsze niż przeciążone LTE. 

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 21
  • 16
  • 0

Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz

ORANGE Download 2.24 Mb/s Upload 14.75 Mb/s opóźnienia 15 ms

 

PLAY: 

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 21
  • 16
  • 0

Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz

Zamiast kontakt z doradcą bezpośredni wsadził mnie na listę, abym najpierw kontakt miał z botem który mi doradza w problemie.

Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 256
  • 686
  • 9

Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz

Ja zawsze mam takiego bota 

SarahLynn_0-1584560828164.png

 czy o to chodzi, czy o coś innego?

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9087
  • 14333
  • 278

Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz

Też tak samo mam. Inaczej wygląda, jak już konsultanci zakończą pracę na czacie.

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 21
  • 16
  • 0

Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz

Wiem, ale kontakt z tym "Doradcą" przesądził pokazał kto rządzi i dziękuje za takie traktowanie klienta. Stacje są przeciążone niech dzadzą limity do 5Mbit/s każdemu, a nie mam skoki so 20Mbit/s, aby zaraz rozłączało mie na 30s lag. Można podowiedzieć pracujemy nad tym, czy coś, a nie z kosmosu nie podając danych pokazują regułkę, która nie ma podstaw  technicznych do  takiego działania.  Najlepsze jest to, że sąsiad ma Orange i nie ma problemu więc o co chodzi ? Wsadzili mnie na gorsze trasy ? serwery ? Teraz mam dobre trasy, ale dostałem lejek ? Lejek dostaje po przekroczeniu LIMITY DANYCH !!! Nie na początku miesiąca rozliczeniowego, kiedy posiadam jeszcze 250GB. Ściągnąłem 70GB przez 8 dni w dzień reszta w Nocy. Czemu dostałem lejek ?  Zawsze ostatnie 4dni przed rozleiczeniem dostaje lejek bo dziennie jakoś schodzi 10gb średnio na serwisach 6 domowników. Sciągam aktualizuje głownie w nocy, tearz co ? Mam abonament netlifa, amazon, hbo go i co ? Nie mogę nic obejrzeć prze miesiąc. albo jak łąskawy Pan doradca będzie miał dobry  humor to mi da obejrzec ? Może opłaci te abonamenty jak nie są używane ?

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 21
  • 16
  • 0

Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz

Jak mam złożyć skargę na tego Konsultanta, który tak rozłącza i zmniejsza transfery? Znaczy gdzie? Tam jest godzina kiedy, była rozmowa z podaniem mojego numeru karty sim i kontakt z tego numeru do obsługi klienta.

 

Tteraz płacę 75zł za 250GB w Orange, gdzie przez 8 dni nowego miesiąca z rozłączanym internetem. Po zasięgnięciu pomocy Orange, pan  Konsultant (któremu zdalnie tak można traktować klienta, który zdalnie musi pracować), rozłączył mój router z siecią, aby przerwać rozmowę i zmniejszył mściwie do 0,3Mbit/s). Za taką usługę mam płacić? 
miesięcznie.

 
Dostawcę napewno zmienię na 100%, bo w końcu u konkurencji widzę jest opcja 300GB nie 250GB i nigdy nie miałem tam problemów z obsługą klienta. Jedynie limit mieli za mały na tamten czas 150GB. Prędkość u konkurencji na tę chwilę w godzinach szczytu 16 - 22 mam 40mbit/s ping 12ms,  a orange 0,5Mbit za 75zł i brak pomocy od tej firmy, a jeszcze pół roku temu znajdziecie moje posty 200zł więcej za rachunek musilem płacić do umowy, bo wymyślili nowe sposoby (nowe suwaczki,  aby premium i inne usługi zablokować, chociaz 3 lata temu zmieniałem wszystkie, ale oddali nowe i mnei naliczyło bez sms bez podpisu do umowy aneksu) Podipsuje umowe z orange a place innej firmie wyprowadzalnej kasę z polski  obywateli do Francji.  Tak sobie...
 
Jedyne co chcę, to aby ten konsultant nie czuł się bezkarnie i odcinał sobie kupony za takie traktowanie klienta.
 
_____________
Post został poddany edycji - Rafał
Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 21
  • 16
  • 0

Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz

3g

 

Dlatego Orange nie może wejść tymczasowo w 5G ready, tylko musi stawiać nowe maszty, bo przeciążenia są ? Plus i Play maja u mnie po 40Mbit/s zero opóźnień 13 sekundowych jak Orange powodujące rozłączanie z serwisam. Tłumaczenie orange jest takie, że stawiają na oryginalne 5G nie rady, dobra mina do złej gry. Widzę teraz co się dzieje jak trochę więcej ludzi w domu siedzi. Ludziom lejki zakładają bezpodstawnie... więc nie mają mocy LTE do tymczasowego 5g ready. Play podjął współprace z Vectrą (będzie teraz takie coś jak neostrada + orange), więc jakość się polepszy, ale nie tylko z tą firmą zaczynają. Klientów Play przybylo 2,5% ciekawe czy nei z orange. 

 

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-podnosi-ceny-w-taryfach-na-karte-wiadomosci-sms-i-mms-1...

 

Na maszty trzeba zbierać, bo konkurencja bardziej gospodarna jest i ma normalnych konsultantów. 

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 21
  • 16
  • 0

Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz

Znowu ten sam problem, zrywanie połączenia, nie da się połączyć nawet z speed testem, obecnie  piszę z PLAY. Ostatni test jaki miałem to 0.10 mbit/s mam jeszcze 170 GB Limitu.. Cyrki, co miesiąc trzeba się użera z tym. Konsultantów online nie ma...