21
Postów
21
Kudo
0
Rozwiązania
Orange Weteran
Roczniak
Druga Rocznica
10 odpowiedzi
1 like
1 temat
Pierwsze lądowanie
18-04-2020 22:29
Znowu ten sam problem, zrywanie połączenia, nie da się połączyć nawet z speed testem, obecnie piszę z PLAY. Ostatni test jaki miałem to 0.10 mbit/s mam jeszcze 170 GB Limitu.. Cyrki, co miesiąc trzeba się użera z tym. Konsultantów online nie ma...
18-03-2020 21:58
3g Dlatego Orange nie może wejść tymczasowo w 5G ready, tylko musi stawiać nowe maszty, bo przeciążenia są ? Plus i Play maja u mnie po 40Mbit/s zero opóźnień 13 sekundowych jak Orange powodujące rozłączanie z serwisam. Tłumaczenie orange jest takie, że st [...]
18-03-2020 21:14
Jak mam złożyć skargę na tego Konsultanta, który tak rozłącza i zmniejsza transfery? Znaczy gdzie? Tam jest godzina kiedy, była rozmowa z podaniem mojego numeru karty sim i kontakt z tego numeru do obsługi klienta. Tteraz płacę 75zł za 250GB w Orang [...]
18-03-2020 21:58
3g Dlatego Orange nie może wejść tymczasowo w 5G ready, tylko musi stawiać nowe maszty, bo przeciążenia są ? Plus i Play maja u mnie po 40Mbit/s zero opóźnień 13 sekundowych jak Orange powodujące rozłączanie z serwisam. Tłumaczenie orange jest takie, że st [...]
18-03-2020 20:54
Wiem, ale kontakt z tym "Doradcą" przesądził pokazał kto rządzi i dziękuje za takie traktowanie klienta. Stacje są przeciążone niech dzadzą limity do 5Mbit/s każdemu, a nie mam skoki so 20Mbit/s, aby zaraz rozłączało mie na 30s lag. Można podowiedzieć prac [...]
18-03-2020 20:45
Zamiast kontakt z doradcą bezpośredni wsadził mnie na listę, abym najpierw kontakt miał z botem który mi doradza w problemie.