- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
@marib na UMTS-ie dużych prędkości sienie osiągnie, maksymalnie około 7 Mbit/s (HSPA+ do 21,6 Mbit/s, ale to marzenie), to lepsze niż przeciążone LTE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
ORANGE Download 2.24 Mb/s Upload 14.75 Mb/s opóźnienia 15 ms
PLAY:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
Zamiast kontakt z doradcą bezpośredni wsadził mnie na listę, abym najpierw kontakt miał z botem który mi doradza w problemie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
Ja zawsze mam takiego bota
czy o to chodzi, czy o coś innego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
Też tak samo mam. Inaczej wygląda, jak już konsultanci zakończą pracę na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
Wiem, ale kontakt z tym "Doradcą" przesądził pokazał kto rządzi i dziękuje za takie traktowanie klienta. Stacje są przeciążone niech dzadzą limity do 5Mbit/s każdemu, a nie mam skoki so 20Mbit/s, aby zaraz rozłączało mie na 30s lag. Można podowiedzieć pracujemy nad tym, czy coś, a nie z kosmosu nie podając danych pokazują regułkę, która nie ma podstaw technicznych do takiego działania. Najlepsze jest to, że sąsiad ma Orange i nie ma problemu więc o co chodzi ? Wsadzili mnie na gorsze trasy ? serwery ? Teraz mam dobre trasy, ale dostałem lejek ? Lejek dostaje po przekroczeniu LIMITY DANYCH !!! Nie na początku miesiąca rozliczeniowego, kiedy posiadam jeszcze 250GB. Ściągnąłem 70GB przez 8 dni w dzień reszta w Nocy. Czemu dostałem lejek ? Zawsze ostatnie 4dni przed rozleiczeniem dostaje lejek bo dziennie jakoś schodzi 10gb średnio na serwisach 6 domowników. Sciągam aktualizuje głownie w nocy, tearz co ? Mam abonament netlifa, amazon, hbo go i co ? Nie mogę nic obejrzeć prze miesiąc. albo jak łąskawy Pan doradca będzie miał dobry humor to mi da obejrzec ? Może opłaci te abonamenty jak nie są używane ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
Jak mam złożyć skargę na tego Konsultanta, który tak rozłącza i zmniejsza transfery? Znaczy gdzie? Tam jest godzina kiedy, była rozmowa z podaniem mojego numeru karty sim i kontakt z tego numeru do obsługi klienta.
Tteraz płacę 75zł za 250GB w Orange, gdzie przez 8 dni nowego miesiąca z rozłączanym internetem. Po zasięgnięciu pomocy Orange, pan Konsultant (któremu zdalnie tak można traktować klienta, który zdalnie musi pracować), rozłączył mój router z siecią, aby przerwać rozmowę i zmniejszył mściwie do 0,3Mbit/s). Za taką usługę mam płacić?
miesięcznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
3g
Dlatego Orange nie może wejść tymczasowo w 5G ready, tylko musi stawiać nowe maszty, bo przeciążenia są ? Plus i Play maja u mnie po 40Mbit/s zero opóźnień 13 sekundowych jak Orange powodujące rozłączanie z serwisam. Tłumaczenie orange jest takie, że stawiają na oryginalne 5G nie rady, dobra mina do złej gry. Widzę teraz co się dzieje jak trochę więcej ludzi w domu siedzi. Ludziom lejki zakładają bezpodstawnie... więc nie mają mocy LTE do tymczasowego 5g ready. Play podjął współprace z Vectrą (będzie teraz takie coś jak neostrada + orange), więc jakość się polepszy, ale nie tylko z tą firmą zaczynają. Klientów Play przybylo 2,5% ciekawe czy nei z orange.
Na maszty trzeba zbierać, bo konkurencja bardziej gospodarna jest i ma normalnych konsultantów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 8 dni mam przerywane łącze na 12s, trasy pakietów po 2000 ms. Wyrzucało mnie z ps4 logowanie, dz
Znowu ten sam problem, zrywanie połączenia, nie da się połączyć nawet z speed testem, obecnie piszę z PLAY. Ostatni test jaki miałem to 0.10 mbit/s mam jeszcze 170 GB Limitu.. Cyrki, co miesiąc trzeba się użera z tym. Konsultantów online nie ma...
- « Poprzedni
- Następny »