- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa 5G
@slav72, broń Boże roszczenia reklamacyjne 😛 Sprawdzę jutro bardziej w centrum miasta i dam odpowiedź tutaj w wątku. Dzięki wszystkim za pomoc!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa 5G
@Nicr4m jak rozumiem już się kontaktowałaś się w tej sprawie i masz odpowiednią taryfę. Nawet jak u Ciebie nie łapie że względu na jakieś właśnie ograniczenia powinnaś mieć widoczną taka usługę aktywna w Mój Orange. Jeśli nie masz to kontaktuj się z BOK Niech zrobią zgłoszenie techniczne i wyjaśnia sprawę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa 5G
@Nicr4m bardziej niż o reklamacje, chodziło mi o pierwszą część wpisu (ukształtowanie terenu, itd.) Sprawdź jutro w centrum, jak piszesz i daj znać, tak jak pisałem w moim pierwszym poście jeśli będziesz w zasięgu pojawi się ikonka 5G.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa 5G
Na forum nie mamy szklanej kuli by coś weryfikować. Ew jak radzili przedmówcy warto sprawdzić na BOK (infolinia lub czat),
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa 5G
@Nicr4m jeżeli nie możesz złapać sygnału sieci 5G, to najprawdopodobniej któryś z poniższych warunków nie jest spełniony. Muszą być wszystkie, czyli:
- Zasięg sieci 5G
- Odpowiednia taryfa Orange umożliwiająca dostęp do 5G
- Sprzęt wspierający 5G, najlepiej z dystrybucji Orange z najnowszymi aktualizacjami.
- Kartą SIM 4G LTE (USIM) lub eSIM
Więcej informacji na temat sieci 5G znajdziesz na stronie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa 5G
Aktualizacja - w centrum miasta nie mam 5g, telefon obsługuje 5g A52s 5g od Orange, w abonamencie jest 5g.
Po konsultacji z czatem (wolę pisać żeby kopie czatu przesłać na maila) okazało się, że... Nie włączyli mi 5g i w ciągu 24 godzin mam dostać SMS, że 5g jest już aktywne.
Proszę nie zamykać wątku, wrócę z odpowiedzią czy podziałało lub z kolejnymi prośbami o pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa 5G
To 24 godziny to standardowa informacja o czasie włączenia usługi. Realnie to często kilka minut. Więc nie sądzę by jutra to trwało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa 5G
Zobaczymy jak się sytuacja potoczy, bo w mój Orange nie mam tego w moich sprawach ani smsa z potwierdzeniem zlecenia aktywacji. W pakietach aktywnych i do aktywowania nie mam jeszcze nic o 5g.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa 5G
Nie bardzo rozumiem co dzieje się u operatora, jeżeli według umowy @Nicr4m masz taryfę z 5G to dlaczego usługa nie została aktywowana od razu i trzeba dodatkowo szukać informacji i prosić się w BOK o aktywacje, przecież to dla klienta strata cennego czasu. Coś chyba nie jest dopięte na ostatni guzik w Orange 🤔...