Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Obsługa 5G


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Obsługa 5G

@Nicr4m  przeczytaj to co zaznaczyłem na dole mapki

slav72_0-1641249248481.png

 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 71
  • 0

Obsługa 5G

@slav72, broń Boże roszczenia reklamacyjne 😛 Sprawdzę jutro bardziej w centrum miasta i dam odpowiedź tutaj w wątku. Dzięki wszystkim za pomoc! 

Anonim

Nie dotyczy

Obsługa 5G

@Nicr4m jak rozumiem już się kontaktowałaś się w tej sprawie i masz odpowiednią taryfę. Nawet jak u Ciebie nie łapie że względu na jakieś właśnie ograniczenia powinnaś mieć widoczną taka usługę aktywna w Mój Orange. Jeśli nie masz to kontaktuj się z BOK Niech zrobią zgłoszenie techniczne i wyjaśnia sprawę. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Obsługa 5G

@Nicr4m  bardziej niż o reklamacje, chodziło mi o pierwszą część wpisu (ukształtowanie terenu, itd.) Sprawdź jutro w centrum, jak piszesz i daj znać, tak jak pisałem w moim pierwszym poście jeśli będziesz w zasięgu pojawi się ikonka 5G.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38791
  • 1388

Obsługa 5G

Piszesz bardzo ogólnie. Jaki model telefonu? jaka wersja softu? jaka taryfa, kiedy brana? jak wygląda stan usług na mój Orange? może masz jakieś wykluczające usługi?

Na forum nie mamy szklanej kuli by coś weryfikować. Ew jak radzili przedmówcy warto sprawdzić na BOK (infolinia lub czat),

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56861
  • 774

Obsługa 5G

@Nicr4m jeżeli nie możesz złapać sygnału sieci 5G, to najprawdopodobniej któryś z poniższych warunków nie jest spełniony. Muszą być wszystkie, czyli:

  • Zasięg sieci 5G
  • Odpowiednia taryfa Orange umożliwiająca dostęp do 5G
  • Sprzęt wspierający 5G, najlepiej z dystrybucji Orange z najnowszymi aktualizacjami.
  • Kartą SIM 4G LTE (USIM) lub eSIM

Więcej informacji na temat sieci 5G znajdziesz na stronie:

https://www.orange.pl/view/5g

 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 71
  • 0

Obsługa 5G

Aktualizacja - w centrum miasta nie mam 5g, telefon obsługuje 5g A52s 5g od Orange, w abonamencie jest 5g.

 

Po konsultacji z czatem (wolę pisać żeby kopie czatu przesłać na maila) okazało się, że... Nie włączyli mi 5g i w ciągu 24 godzin mam dostać SMS, że 5g jest już aktywne.

 

Proszę nie zamykać wątku, wrócę z odpowiedzią czy podziałało lub z kolejnymi prośbami o pomoc. 

Anonim

Nie dotyczy

Obsługa 5G

To 24 godziny to standardowa informacja o czasie włączenia usługi. Realnie to często kilka minut. Więc nie sądzę by jutra to trwało. 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 71
  • 0

Obsługa 5G

Zobaczymy jak się sytuacja potoczy, bo w mój Orange nie mam tego w moich sprawach ani smsa z potwierdzeniem zlecenia aktywacji. W pakietach aktywnych i do aktywowania nie mam jeszcze nic o 5g.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Obsługa 5G

Nie bardzo rozumiem co dzieje się u operatora, jeżeli według umowy @Nicr4m  masz taryfę z 5G to dlaczego usługa nie została aktywowana od razu i trzeba dodatkowo szukać informacji i prosić się w BOK o aktywacje, przecież to dla klienta strata cennego czasu. Coś chyba nie jest dopięte na ostatni guzik w Orange 🤔...