Kluczowe wskaźniki efektywności Orange, testy niedyskryminacji w relacji Hurt-Detal Q4 2024


Poziom 25, Entuzjasta Przestworzy
  • 859
  • 2983
  • 25

Kluczowe wskaźniki efektywności Orange, testy niedyskryminacji w relacji Hurt-Detal Q4 2024

"

Ocena poziomu jakości świadczonych usług:

W czwartym kwartale 2024 r. czerwone światło w ocenie poziomu świadczenia usług „zapaliło się” w listopadzie i w grudniu w odniesieniu do wskaźnika UI1 („Terminowość dostarczania/migracji internetowych usług szerokopasmowych”) oraz we wszystkich trzech miesiącach w odniesieniu do wskaźnika UI5 („Terminowość naprawy awarii internetowych usług szerokopasmowych”).
Pozostałe wartości były prawidłowe"

 

Cały raport tutaj->

https://bip.uke.gov.pl/download/gfx/bip/pl/defaultaktualnosci/23/96/1/nskpi_q4_2024.pdf

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 45, Pionier Misji
  • 33067
  • 40554
  • 1403

Kluczowe wskaźniki efektywności Orange, testy niedyskryminacji w relacji Hurt-Detal Q4 2024

Była powódź...