wczoraj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wczoraj
Kluczowe wskaźniki efektywności Orange, testy niedyskryminacji w relacji Hurt-Detal Q4 2024
"
Ocena poziomu jakości świadczonych usług:
W czwartym kwartale 2024 r. czerwone światło w ocenie poziomu świadczenia usług „zapaliło się” w listopadzie i w grudniu w odniesieniu do wskaźnika UI1 („Terminowość dostarczania/migracji internetowych usług szerokopasmowych”) oraz we wszystkich trzech miesiącach w odniesieniu do wskaźnika UI5 („Terminowość naprawy awarii internetowych usług szerokopasmowych”).
Pozostałe wartości były prawidłowe"
Cały raport tutaj->
https://bip.uke.gov.pl/download/gfx/bip/pl/defaultaktualnosci/23/96/1/nskpi_q4_2024.pdf
Etykiety: