Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 21
  • 0

Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?

Witam wszystkich,

mam problem. Zdecydowałem się nie usługi orange światłowód+TV+telefon i był to największy błąd. Umowę na usługi podpisałem 25 lipca i od tego czasu nie mogę doprosić się aby łaskawie technik zainstalował mi usługi. Pierwszy termin wizyty technika był ustalony na 12.08 między 17-19. Coś mnie tknęło zadzwoniłem na infolinie czy dojdzie do tej wizyty. Otrzymałem odpowiedź, że wizyta została anulowana. Nikt o tym fakcie mnie nie poinformował bo po co. Następny termin wizyty ustalony przez infolinie 14.08 w między czasie eskalacje ze strony orange że nikt się ze mną nie kontaktował zapewnienia na infolinii że moja sprawa zostanie dopilnowana (Pani konsultant dopilnuje jej osobiście) i co w środę ta sama sytuacja. Technik się nie kontaktuje. Zostałem poinformowany przez konsultanta, że to błąd systemu i zostanie ponowione zlecenie. W dniu dzisiejszym ponowy kontakt z infolinią. W dalszym ciagu zostaje poinformowany, że moje zamówienie zostało anulowane. Jedynie co Pani może zrobić to przyjąć reklamację. 

Na infolinii nikt nie potrafi zająć się tą sprawą aby doprowadzić ją do końca.

Nikt nie potrafi odpowiedzieć mi na pytanie z kim się skontaktować aby doprowadzić temat do końca. Jestem przerzucany między różnymi działami w których jestem olewany. Przychodzę do firmy chce dać im swoje pieniądze a oni mają mnie w poważaniu. Z mojej strony zostały dopełnione warunki podpisana umowa a firma Orange mnie olewa.

 

 

 

 

___________________

*Doprecyzowałem nazwę tematu oraz przeniosłem z działu "Internet domowy" - moderator Wojciech.

3 ODPOW. 3

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 103
  • 372
  • 0

Olewanie nowych klientów

Obstawiam, że sami do końca nie wiedzą w czym jest problem.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13748
  • 56547
  • 668

Olewanie nowych klientów

@grzegorzkrk1  nie mamy żadnych danych, bo jesteśmy klientami tak jak Ty.

Jedno co doradzę, to oficjalną pisemną skargę na realizację umowy.

Są różne powody przeciągania w czasie, od nierzetelnych właścicieli sieci, na której Orange świadczy usługi, poprzez problemy ze zgodami na instalację od administratorów budynków, braku dostępu do elementów sieci, aż do niewłaściwych warunków technicznych dla sieci. 

Pismo kierowane na adres do korespondencji Orange 

Orange Polska SA 

Jagiellońska 34

96-100 Skierniewice 

Z dopiskiem: skarga na dostarczanie uslugi

Odpowiedzą 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2194
  • 8160
  • 33

Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?


@agat13napisał(-a)

jesteśmy klientami tak jak Ty.

a i nieklienci są tu czynni