Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Instalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?

ROZWIĄZANE

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 42
  • 0

Instalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?

Witam wszystkich,

mam problem. Zdecydowałem się na usługi orange światłowód+TV+telefon i był to największy błąd. Umowę na usługi podpisałem 25 lipca i od tego czasu nie mogę doprosić się aby łaskawie technik zainstalował mi usługi. Pierwszy termin wizyty technika był ustalony na 12.08 między 17-19. Coś mnie tknęło zadzwoniłem na infolinie czy dojdzie do tej wizyty. Otrzymałem odpowiedź, że wizyta została anulowana. Nikt o tym fakcie mnie nie poinformował bo po co. Następny termin wizyty ustalony przez infolinie 14.08 w między czasie eskalacje ze strony orange że nikt się ze mną nie kontaktował zapewnienia na infolinii że moja sprawa zostanie dopilnowana (Pani konsultant dopilnuje jej osobiście) i co w środę ta sama sytuacja. Technik się nie kontaktuje. Zostałem poinformowany przez konsultanta, że to błąd systemu i zostanie ponowione zlecenie. W dniu dzisiejszym ponowy kontakt z infolinią. W dalszym ciagu zostaje poinformowany, że moje zamówienie zostało anulowane. Jedynie co Pani może zrobić to przyjąć reklamację. 

Na infolinii nikt nie potrafi zająć się tą sprawą aby doprowadzić ją do końca.

Nikt nie potrafi odpowiedzieć mi na pytanie z kim się skontaktować aby doprowadzić temat do końca. Jestem przerzucany między różnymi działami w których jestem olewany. Przychodzę do firmy chce dać im swoje pieniądze a oni mają mnie w poważaniu. Z mojej strony zostały dopełnione warunki podpisana umowa a firma Orange mnie olewa.

 

 

 

 

___________________

*Doprecyzowałem nazwę tematu oraz przeniosłem z działu "Internet domowy" - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14444
  • 59327
  • 723

Instalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?

@grzegorzkrk1  reklamację nie pomogą...choć powinny. 

Pisz ..

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

14 ODPOW. 14

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 310
  • 1217
  • 5

Olewanie nowych klientów

Obstawiam, że sami do końca nie wiedzą w czym jest problem.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14444
  • 59327
  • 723

Olewanie nowych klientów

@grzegorzkrk1  nie mamy żadnych danych, bo jesteśmy klientami tak jak Ty.

Jedno co doradzę, to oficjalną pisemną skargę na realizację umowy.

Są różne powody przeciągania w czasie, od nierzetelnych właścicieli sieci, na której Orange świadczy usługi, poprzez problemy ze zgodami na instalację od administratorów budynków, braku dostępu do elementów sieci, aż do niewłaściwych warunków technicznych dla sieci. 

Pismo kierowane na adres do korespondencji Orange 

Orange Polska SA 

Jagiellońska 34

96-100 Skierniewice 

Z dopiskiem: skarga na dostarczanie uslugi

Odpowiedzą 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2344
  • 8922
  • 33

Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?


@agat13napisał(-a)

jesteśmy klientami tak jak Ty.

a i nieklienci są tu czynni


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2770
  • 10207
  • 54

Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?

@grzegorzkrk1 taką sytuację zgłaszało już kilku ludzi na tym forum. Myślę że tym tematem powinni zająć się moderatorzy tego forum i eskalować temat do swoich przełożonych. Nie może być tak że klient zostaje umówiony na instalację która nie dochodzi do skutku i nikt wcześniej nie informuje klienta o jej odwołaniu. A kto zwróci klientowi czas i pieniądze za to że czekał, zwolnił się z pracy lub wziął urlop? To jest niepoważne.  


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 310
  • 1217
  • 5

Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?

Chyba tylko jakieś zbiorowe działanie pomoże. Bo prędzej ludzie na Marsa polecą, niż my się podłączenia doczekamy.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 42
  • 0

Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?

Napisze tak w dniu 16.08 zgłosiłem reklamację na usługę (a raczej jej brak ) dostałem odpowiedź: 

grzegorzkrk1_0-1724271583047.png

Normalnie ręce opadają. Zadzwoniłem na infolinie. Usłyszałem, że umowa jest podpisana że moje zgłoszenie zostanie ponowione. I tak orange olewa mnie dalej. Pan poinformował że napisze do przełożonego Pani która tą reklamacją się zajmowała. I tak minie już miesiąc (25.07 kurier odebrał podpisaną przeze mnie umowę, zostawiając mi telefon ) 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14444
  • 59327
  • 723

Instalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?

@grzegorzkrk1  reklamację nie pomogą...choć powinny. 

Pisz ..


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 42
  • 0

Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?

No właśnie napisałem i nic to nie przyniosło. Co w takim razie z tym fantem zrobić umowa podpisana usługi nie zainstalowane. Z kim się skontaktować żeby rozwiązać problem


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 310
  • 1217
  • 5

Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?

@grzegorzkrk1  oficjalnie pismo z reklamacją do Skierniewic to chyba najlepszy pomysł.