- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam wszystkich,
mam problem. Zdecydowałem się na usługi orange światłowód+TV+telefon i był to największy błąd. Umowę na usługi podpisałem 25 lipca i od tego czasu nie mogę doprosić się aby łaskawie technik zainstalował mi usługi. Pierwszy termin wizyty technika był ustalony na 12.08 między 17-19. Coś mnie tknęło zadzwoniłem na infolinie czy dojdzie do tej wizyty. Otrzymałem odpowiedź, że wizyta została anulowana. Nikt o tym fakcie mnie nie poinformował bo po co. Następny termin wizyty ustalony przez infolinie 14.08 w między czasie eskalacje ze strony orange że nikt się ze mną nie kontaktował zapewnienia na infolinii że moja sprawa zostanie dopilnowana (Pani konsultant dopilnuje jej osobiście) i co w środę ta sama sytuacja. Technik się nie kontaktuje. Zostałem poinformowany przez konsultanta, że to błąd systemu i zostanie ponowione zlecenie. W dniu dzisiejszym ponowy kontakt z infolinią. W dalszym ciagu zostaje poinformowany, że moje zamówienie zostało anulowane. Jedynie co Pani może zrobić to przyjąć reklamację.
Na infolinii nikt nie potrafi zająć się tą sprawą aby doprowadzić ją do końca.
Nikt nie potrafi odpowiedzieć mi na pytanie z kim się skontaktować aby doprowadzić temat do końca. Jestem przerzucany między różnymi działami w których jestem olewany. Przychodzę do firmy chce dać im swoje pieniądze a oni mają mnie w poważaniu. Z mojej strony zostały dopełnione warunki podpisana umowa a firma Orange mnie olewa.
___________________
*Doprecyzowałem nazwę tematu oraz przeniosłem z działu "Internet domowy" - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Olewanie nowych klientów
Obstawiam, że sami do końca nie wiedzą w czym jest problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Olewanie nowych klientów
@grzegorzkrk1 nie mamy żadnych danych, bo jesteśmy klientami tak jak Ty.
Jedno co doradzę, to oficjalną pisemną skargę na realizację umowy.
Są różne powody przeciągania w czasie, od nierzetelnych właścicieli sieci, na której Orange świadczy usługi, poprzez problemy ze zgodami na instalację od administratorów budynków, braku dostępu do elementów sieci, aż do niewłaściwych warunków technicznych dla sieci.
Pismo kierowane na adres do korespondencji Orange
Orange Polska SA
Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
Z dopiskiem: skarga na dostarczanie uslugi
Odpowiedzą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?
@agat13napisał(-a)
jesteśmy klientami tak jak Ty.
a i nieklienci są tu czynni
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?
@grzegorzkrk1 taką sytuację zgłaszało już kilku ludzi na tym forum. Myślę że tym tematem powinni zająć się moderatorzy tego forum i eskalować temat do swoich przełożonych. Nie może być tak że klient zostaje umówiony na instalację która nie dochodzi do skutku i nikt wcześniej nie informuje klienta o jej odwołaniu. A kto zwróci klientowi czas i pieniądze za to że czekał, zwolnił się z pracy lub wziął urlop? To jest niepoważne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?
Chyba tylko jakieś zbiorowe działanie pomoże. Bo prędzej ludzie na Marsa polecą, niż my się podłączenia doczekamy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?
Napisze tak w dniu 16.08 zgłosiłem reklamację na usługę (a raczej jej brak ) dostałem odpowiedź:
Normalnie ręce opadają. Zadzwoniłem na infolinie. Usłyszałem, że umowa jest podpisana że moje zgłoszenie zostanie ponowione. I tak orange olewa mnie dalej. Pan poinformował że napisze do przełożonego Pani która tą reklamacją się zajmowała. I tak minie już miesiąc (25.07 kurier odebrał podpisaną przeze mnie umowę, zostawiając mi telefon )
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?
No właśnie napisałem i nic to nie przyniosło. Co w takim razie z tym fantem zrobić umowa podpisana usługi nie zainstalowane. Z kim się skontaktować żeby rozwiązać problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?
@grzegorzkrk1 oficjalnie pismo z reklamacją do Skierniewic to chyba najlepszy pomysł.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »