Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

ROZWIĄZANE

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2758
  • 10136
  • 53

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

@Bartek11523 to bardzo nieładnie się monter zachował. Zostałeś bez usługi i co teraz masz czekać na łaskawcę czy jak? Jak chciał wykorzystać kabel instalacyjny do Ciebie to powinien nie pisać że brak możliwości tylko zawiesić zgłoszenie i przyjechać w innym terminie kiedy już byś sprawę z Netią załatwił.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 34
  • 0

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

  • @j131  Było to około 16 mbs na wifi, do 20 z netii i więcej nie oferowali. Obecnie jedyne co mogę wziac to ta netie drugi raz, ale myślę że bezterminowo w razie czego.

________________
* Usunąłem pusty spoiler – moderator Michał


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 34
  • 0

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

@marder Szczerze to ten monter byl może chwilke, nie bardzo patrzył na tą instalacje nawet, jedynie zobaczył router z Netii i już było po sprawie. Bo idą dwa kable, jeden do jednego pokoju i drugi osobny do drugiego pokoju, to tylko ten jeden zerknął.

@agat13  z tego co mówił znajomy z urzędu, jest to wykonawca ogólnokrajowy i od orange, miał mi sprawdzić adres czy będzie podłączony, ale nadal czekam na informacie, bo na internecie nie mogę tego znaleźć nigdzie.

Miasto Lubsko 68-300, wcześniej ktoś pytał jaka miejscowość to jest


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6348
  • 25947
  • 216

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

@Bartek11523 

Na Twoim miejscu bym się nie zastanawiał tylko tak właśnie zrobił. Oferta na szybszy internet na tym samym łączu to fikcja, szybciej nie będzie.

Natomiast koniecznie pilnuj tego światłowodu.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2701
  • 11135
  • 108

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

Cześć @Bartek11523 

Zerknąłem na stronę UKE Wyszukiwarka i sprawdziłem Twoją miejscowość woj. lubuskie miejscowość Lubsko powiat żarski i tutaj jest planowana rozbudowa POPC. Planowana data rozbudowy internetu światłowodowego  jest ustalony na 31-10-2023. Przepustowość co najmniej 100 mb/s. Rozbudowa sieci będzie przez Orange Polska Spółka Akcyjna. Są tam podane różne  ulice w tej miejscowości. Przesyłam Ci linka do tej strony może sobie sprawdzić na jakich ulica będzie prowadzona rozbudowa https://wyszukiwarka.uke.gov.pl/

Pozdrawiam 🙂


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2302
  • 8721
  • 33

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.


@Bartek11523napisał(-a)

co w takiej sytuacji zrobić?


wrócić do Netii.

@Wojciech, to nie jest oferta handlowa!


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1798
  • 6330
  • 71

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

@Bartek11523Proponuję do czasu dostępu do światełka sprawdzenie mobilnego Internetu na kartę w routerze LTE. Router przyda się bo światełko też może mieć awarie.

Od 1 czerwca w Orange wiele się zmieniło w ofercie na kartę OFNK, trzeba niestety zainstalować w telefonie aplikację Mój Orange.

Startówkę nową za 5zł zarejestrować od razu przy zakupie  a aktywować najlepiej w starym telefonie lub w routerze.

Doładować na stronie lub w apce 2 razy po 5 zł.

Skorzystać ze 100GB na 31 dni w aplikacji (powinna się pojawić).

Korzystać z GB z przegródki za doładowania.

Przed wykorzystaniem wszystkich GB za doładowania lub w 29-30 dniu od aktywacji startówki zapisać się do promocji 2400GB i po potwierdzeniu od razu uruchomić cykliczny NL na 31 za 15 zł na próbę.

Skorzystać z 10 zł za zgody markietingowe (po 34 dniach od aktywacji startówki)

Skorzystać  z NL jednorazowego za 15 zł na 31 dni.

Przy stanie konta 10 zł kredyt na NL za 15 zł powinien z automatu zadziałać.

Po tych operacjach mamy około 600 GB ważne około 2-3 miesiące za 15 zł. Ale korzystać z samych GB można o jeszcze o 31 dni dłużej bez dodatkowych kosztów.

 

 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2758
  • 10136
  • 53

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

@Bartek11523 Pokoje są nieistotne. On patrzył co masz podłączone na kablu instalacyjnym z klatki do mieszkania. Może liczył że kabel pozostał po telefonie analogowym jeszcze z czasów TP S.A. A jak zobaczył modem Netii to chytry plan spalił. Nie wiem tylko dlaczego tak ciężko mu było wprowadzić nowy? Jakieś żelbetowe ściany masz czy co?  


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 34
  • 0

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.

@andrzej1441@andrzej1441  I tu kolejny problem, bo odkąd ta umowa nie doszła do skutku to nawet mój orange aplikacja przestała funkcjonować mi. Umowę na abonament przedłużyło, internetu nie ma, mój orange od tamtej pory ciągle pokazuje komunikat, że jeszcze chwilę, bo muszą uporządkować mi to. Na stronie internetowej działa normalnie, na aplikacji już nie. Złożyłem ten wniosek o usunięcie konta na mój orange żeby może zrobić je jeszcze raz i w ten sposób sprawdzić. Szybki podgląd działa, na infolini mówili, że z ich strony wszystko jest okej

 

 

@marder @marder  ściany to tam najmniejszy problem, były montowane kamery, obrazy na kołkach i wszędzie wiertło jak w masło wchodziło. Zobaczył netie i tyle go widział. Nr do niego mam, ale czy wydzwanianie teraz do niego by coś dało żeby ocenił to jeszcze raz? Raczej nie ma takiej samowolki 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6348
  • 25947
  • 216

Internet domowy, najpierw była mozliwość podłączenia, później jej brak.


@Bartek11523napisał(-a)

...

mój orange aplikacja przestała funkcjonować mi. Umowę na abonament przedłużyło, internetu nie ma, mój orange od tamtej pory ciągle pokazuje komunikat, że jeszcze chwilę, bo muszą uporządkować mi to. Na stronie internetowej działa normalnie, na aplikacji już nie.

...


Aplikacja żyje swoim życiem. Najlepiej omijać ją szerokim łukiem. Jeśli konto jest dostępne przez portal, to nie ma sensu go kasować bo tylko więcej problemów może się pojawić. W porywach nawet wiele miesięcy upłwało kolegom zanim zaczęło to ponownie działać normalnie. Chcesz rzeźbić tą sprawę przez portal MO? Chyba nie ma sensu, z automatu nic tu nie załatwisz. No chyba że przez czat z poziomu portalu - tam możesz uzyskać kontakt z żywym człowiekiem i ewentualnie zrobić zgłoszenie/reklamację/cokolwiek. W zależności od szczęścia i układu gwiazd może się nawet udać coś załatwić przez ten kanał dostępu. W aplikacji nie załatwisz nic, IMHO.