Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Instalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?

ROZWIĄZANE

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14241
  • 58536
  • 709

Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?

@grzegorzkrk1 Dostałeś odpowiedź ze Skierniewic? Jeśli napisałeś pismo reklamacyjne odpowiedź MUSI przyjść. To niestety działa na zasadzie pismo klienta-odpowiedź pisemna firmy.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 34
  • 96
  • 0

Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?

No jak odpowiedź nie przyjdzie, to zgłoś to do rzecznika praw konsumenta(jeśli dobrze pamiętam, że to tam się zgłasza problemy które ma się z przedsiębiorcami) i oficjalne pismo pójdzie do Orange, a jak nie to postrasz sądem, a jak to nie podziała, to zgłoś sprawę do sądu, bo inaczej zostaniesz z umową i bez usługi.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 42
  • 0

Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?

Reklamację zgłosiłem przez konsultanta 16.08 i dostałem odpowiedź na stronie orange. Że nie podpisałem umowy i zgłoszenie zostało anulowane. Na infolinii zostałem poinformowany że to niedopuszczalna odpowiedź ze strony osoby obsługującej zgłoszenie i  ponoć poszedł mail do jej przełożonego. Ale to tyle mogę sobie dalej dzwonić na infolinie i nic z tego nie wychodzi. 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 34
  • 96
  • 0

Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?

Spróbuj zadzwonić i zażądać rozwiązania umowy skoro oni nie potrafią zainstalować usługi przez tak długi czas. A jak nie, to sprawa do sądu, bo inaczej albo to się będzie ciągnęło i ciągnęło, albo w ogóle Ci nie zainstalują niczego. Z papierkiem z sądu nie będą mogli się migać, tylko albo będą musieli zainstalować natychmiast choćby musieli rzucić wszystko inne, albo rozwiązać umowę.

Ja teraz mam problem z pingami i utratami pakietów w usłudze GeForce Now i nie tylko ja bo całe fora huczą od tego i wina jest po stronie Orange, a pisząc do konsultanta Orange, to generalnie mogę sobie wziąć płatną asystę albo napisać temat na forum. W skrócie mam sobie radzić sam, oni nie pomogą, bo jak konsultanka napisała, to nie gwarantują pingów( w domyśle zapewne dobrych pingów takich jakie oferują inni operatorzy, czyli o wiele lepsze).
Przykładowo Nvidia postawiła serwer w Warszawie, wszyscy skaczą z radości. Inni ludzie u innych operatorów mają pingi po 5 ms, po 10 ms, w skrajnych przypadkach mają 20 ms.
Orange oferuje 41-42 ms do Warszawy, gdzie do serwerów zagranicznych mam 25-35 ms czyli sporo mniejszy ping do Warszawy.

Więc jak przypadkiem też korzystasz z GFN, to uciekaj gdzie indziej.

Ja akurat nie miałem problemu z instalacją. Przyszedł nawet bardzo fajny instalator, miły, wszystko zrobił jak trzeba, bez pośpiechu, wszystko sprawdził. Termin też był szybki.

W Twoim przypadku ewidentnie jakiś pracownik zapewne coś odwalił, coś pomieszał i stąd ten problem tylko teraz nikt się nie poczuwa do odpowiedzialności i pewnie Twoja sprawa lata od działu do działu i od osoby do osoby w tą i z powrotem.

Dlatego spróbuj zadzwonić po prostu dać im ultimatum
Jeśli chcesz żeby zainstalowali to 
-Instalacja lub sąd
Jeśli nie chcesz żeby zainstalowali i chcesz zrezygnować
- Unieważnienie umowy z racji, że nie dopełnili swojego obowiązku lub sąd.
Na początku miło, bo wtedy łatwiej coś ugrać jak emocje nie dochodzą do głosu, a jak to nie pomoże, to wtedy możesz zrobić awanturę i straszyć sądem(czasami działa)
Może jak nie będziesz się prosił, tylko zażądasz i postraszysz sądem, to może coś się ruszy.

A jak nie to może faktycznie będziesz musiał iść do tego sądu, bo umowę podpisaną masz, płacić Ci każą(chyba, nie wiem jak w Twoim przypadku, czy musisz już płacić, czy dopiero po instalacji usługi), a usługi nie masz podłączonej i póki co nic nie wiesz czy w ogóle będziesz miał podłączoną i kiedy. 

Niefajna sytuacja, ale widocznie pechowo trafiłeś i ktoś popełnił gdzieś błąd.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2758
  • 10139
  • 54

Isntalacja światłowodu została anulowana. Nie zostałem o tym poinformowany. Co teraz zrobić?

@MawetNehero Nie szalej Pan z tym sądem.

 

@grzegorzkrk1 Wystarczy zadzwonić i ustalić że czekasz do dnia tego i tego a jak nie pojawi się monter to rezygnujesz z tego zamówienia i tyle. Jak usługa nie została wykonana i żadnej umowy nie podpisałeś to nic Ci zrobić nie mogą. Oni tracą klienta a Ty dobre zdanie na temat firmy.