- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ile czasu może trwać modernizacja nadajnika?
Wszystko rozumiem, ale chyba konsultanci powinni mieć dostęp do wiadomości, gdzie są przeprowadzane aktualnie prace i na których nadajnikach, oraz szacowany przybliżony czas takiej operacji.
Poza tym, sms świadczy chyba o tym, że prace zostały zakończone, czego niestety rezultatu nie widać.
A tym bardziej, jest gorzej niż było.
Jeśli nadal jednak prace trwają, to chyba taki sms wprowadza tylko zamieszanie.
Na wskazanej mapie informacje o moim nadajniku są z 2020 roku, więc niezwykle aktualne:(
PS Dzisiaj czat bot podał mi jakieś konkretniejsze informacje...
"Obecnie trwa awaria w podanej lokalizacji, co może mieć wpływ na działanie Twoich usług. Przepraszam za utrudnienia i zapewniam Cię, że już pracujemy nad ich usunięciem. Prace planujemy zakończyć do piątku, do godziny 04:17. Po zakończeniu prac wyślemy sms-a".
Przynajmniej podał jakiś termin.
Wynikałoby z niej, że to nie modernizacja, tylko awaria...chyba po tej modernizacji;)
No nic, będę czekał.
Swoją drogą pięć dni braku dostępu do usługi mogłoby się wiązać z jakimś bonusem...wiem, przeginam:)
Bonusem może będzie to, że internet dostanie lekkiego kopa, ale wątpię, skoro to jednak awaria, ale może czat bot nieprecyzyjnie to ujął...bo godzina 04:17 to przecież też chyba wzięta raczej z powietrza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ile czasu może trwać modernizacja nadajnika?
@klient5Szczerze? To pobożne życzenia.
Awarie się zdarzają, tym bardziej, że taka adaptacja starocia to praca pod presją czasu i czasem niestety nie wychodzi...
Z drugiej strony nie ma takiej możliwości, aby wszystkie działania były na plus. Po zmianie paneli nadajnika zawsze jest okres adaptacyjny, w którym analizuje sie działanie usług w terenie. Reklamacje i takie tam inne...(moja wiedza jest ogólna, a więc i tak nie ogarniam) powodują korekty ustawień.
Stąd różna percepcja odbioru usług przez klientów. Według mnie trzeba reklamować i czekać, aż się ustabilizuje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ile czasu może trwać modernizacja nadajnika?
Poczekam do piątku, do oficjalnie podanego terminu końca awarii.
Chociaż, czemu wczoraj czat łączył mnie z doradcą a dzisiaj zapodał od razu takie wyjaśnienie.
Jak widać w tym temacie mają bałagan.
Tymczasem
opóźnienie w ms 28
Download
0.30
Upload
wysyłanie w Mb/s
0.22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zasięg już wrócił do stanu sprzed awarii, prędkość pobierania 9 - 10 Mb/s a więc w sumie taka sama, jak przed awarią.
Wychodzi więc na to, że to była jednak awaria a nie modernizacja...no chyba, że uruchomili 5G, ale nie mam na czym sprawdzić.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »