- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka linii telefonicznej na Neostradzie
Pewnie nie byłbym świadom braku sygnału w tel. stacjonarnym, gdyby nie puszczona strzałka na niego i brak sygnału. Najpierw myślałem, że może aparat padł, ale po wpięciu pod VoiP-a i teście, słuchawka działa. Wykonałem drugi test z komórki ponownie, ale na stare łącze. Ja sygnał miałem, ale na stacjonarnym już nie. Wróciłem więc do FunBoxa 2 i wykonałem aplikacją nie tylko restart, ale kompleksowy test, ponieważ zaczęła migać dioda DSL i neta nie było. Test potwierdził awarię i już mnie w aplikacji przekierowało na połączenie diagnostyczne, o którym ponad trzy tygodnie temu wspominałem ( 801505505 tutaj ), gdy połączenie internetowe wróciło. Krótko się cieszyłem, bo nastąpiło kolejne zerwanie i kolejny test aplikacją, po którym zmuszony byłem dzwonić na 510100100. Tam kolejny test (bez udziału Maxa) i na komórkę poszło zgłoszenie awarii. Miałem podobne zdarzenie z Maxem, które musiałem prostować z żywą istotą. To pewnie też będę musiał sprecyzować, bo net powrócił (dowód-ten post), ale bez sygnału tel. Co dziwne, lektor też wspomniał o awarii sieci i być może będzie z problemami kontakt. Najśmieszniejsze jest to, że nie ma decydenta, który by zakończył farsę z 801505505 w aplikacji Funboxa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka linii telefonicznej na Neostradzie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka linii telefonicznej na Neostradzie
Ale na "prędkości" nas wymiksowano z testów. To potrafili zrobić, bo nawet sam @Misiek62 mnie pytał, jaką wersję mam. Sam zbaraniałem, czy to jeszcze była wtedy testowa, czy publiczna. Może się ktoś wypowie z zaplecza, kiedy ten numer wyłączono? Jak tu pomagać, gdy info w appce jest wciąż nieaktualne, a gdy coś sam wypowiedziałem publicznie, co nie było zgodne ze stanem faktycznym, to @sebaswiderski mnie pouczał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka linii telefonicznej na Neostradzie
Technik w miarę szybko uporał się z awarią u mnie. Rano otrzymałem smsa od Orange, że przekazano zlecenie do działu technicznego, a o 13:00 było ok O 15:00 zaś potwierdzenie ze systemu też smsem.