Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Diagnostyka linii telefonicznej na Neostradzie

Anonim

Nie dotyczy

Diagnostyka linii telefonicznej na Neostradzie

Pewnie nie byłbym świadom braku sygnału w tel. stacjonarnym, gdyby nie puszczona strzałka na niego i brak sygnału. Najpierw myślałem, że może aparat padł, ale po wpięciu pod VoiP-a i teście, słuchawka działa. Wykonałem drugi test z komórki ponownie, ale na stare łącze. Ja sygnał miałem, ale na stacjonarnym już nie. Wróciłem więc do FunBoxa 2 i wykonałem aplikacją nie tylko restart, ale kompleksowy test, ponieważ zaczęła migać dioda DSL i neta nie było. Test potwierdził awarię i już mnie w aplikacji przekierowało na połączenie diagnostyczne, o którym ponad trzy tygodnie temu wspominałem ( 801505505 tutaj ), gdy połączenie internetowe wróciło. Krótko się cieszyłem, bo nastąpiło kolejne zerwanie i kolejny test aplikacją, po którym zmuszony byłem dzwonić na 510100100. Tam kolejny test (bez udziału Maxa) i na komórkę poszło zgłoszenie awarii. Miałem podobne zdarzenie z Maxem, które musiałem prostować z żywą istotą. To pewnie też będę musiał sprecyzować, bo net powrócił (dowód-ten post), ale bez sygnału tel. Co dziwne, lektor też wspomniał o awarii sieci i być może będzie z problemami kontakt. Najśmieszniejsze jest to, że nie ma decydenta, który by zakończył farsę z 801505505 w aplikacji Funboxa.

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Diagnostyka linii telefonicznej na Neostradzie

Podmiana numeru wymaga to aktualizacji aplikacji, której jeszcze nie było.
Anonim

Nie dotyczy

Diagnostyka linii telefonicznej na Neostradzie

Ale na "prędkości" nas wymiksowano z testów. To potrafili zrobić, bo nawet sam @Misiek62  mnie pytał, jaką wersję mam. Sam zbaraniałem, czy to jeszcze była wtedy testowa, czy publiczna. Może się ktoś wypowie z zaplecza, kiedy ten numer wyłączono? Jak tu pomagać, gdy info w appce jest wciąż nieaktualne, a gdy coś sam wypowiedziałem publicznie, co nie było zgodne ze stanem faktycznym, to @sebaswiderski  mnie pouczał Emotikon: Zaskoczony

Anonim

Nie dotyczy

Diagnostyka linii telefonicznej na Neostradzie

Technik w miarę szybko uporał się z awarią u mnie. Rano otrzymałem smsa od Orange, że przekazano zlecenie do działu technicznego, a o 13:00 było ok Emotikon: Bardzo szczęśliwy O 15:00 zaś potwierdzenie ze systemu też smsem.