- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dźwięk zakończenia połączenia - problem
Dzień dobry. Od pewnego czasu podczas kończenia połączenia mój telefon przez głośnik wydaje dźwięk. Korzystam z iPhone. Ten problem pojawił się po pewnym czasie użytkowania numeru w Orange, wcześniej byłam w innej sieci, ten problem nie występował. Znalazłam na Facebooku grupę ludzi będących w sieci Orange, którzy też od pewnego czasu mają ten sam problem. Mam zamiar również kontaktować się z Apple w tej sprawie. Dzwoniłam na infolinię Orange, jednak jakaś starsza Pani prawie skrzyczała mnie i bardzo się zdenerwowała, mówiąc, że to ustawienia telefonu, że przecież karta SIM nie ma takiej usługi, ja to wszystko wiem, tylko ten problem pojawia się wybiórczo, a nie podczas każdego kończenia połączenia, dodam, że w iPhone nie ma ustawień dotyczących dźwięków przy rozpoczęciu czy kończeniu połączenia, więc ta opcja odpada. Czy ktoś może mi coś podpowiedzieć?
________________
* Wstawiłem grafikę dodaną jako załącznik – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dźwięk zakończenia połączenia - problem
@Lilith W przypadku rozłączenia się naszego rozmówcy jako pierwszego w iPhonie są takie 3 dźwięki mówiące o tym, że połączenie z rozmówcą zostało przerwane z tamtej strony. W androidzie jest to samo, tylko inne dźwięki (tonacja do dołu). To kwestia bezpieczeństwa, abyśmy nie mówili "do nikogo" po jego rozłączeniu. Jeśli to inne dźwięki...warto podpytać Apple
Zweryfikowałem to z kolegą w różnych konfiguracjach połączeń i rozłączeń-nic się nie dzieje prócz tego o czym wspomniałem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dźwięk zakończenia połączenia - problem
@Lilithnapisał(-a)problem pojawił się po pewnym czasie użytkowania numeru w Orange, wcześniej byłam w innej sieci, ten problem nie występował.
no ale dopiero jak od pewnego czasu, to może teraz też tam się pojawił?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dźwięk zakończenia połączenia - problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dźwięk zakończenia połączenia - problem
Fizyczna karta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dźwięk zakończenia połączenia - problem
Jeśli nie występuje, to problem po stronie urządzenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dźwięk zakończenia połączenia - problem
Na innym urządzeniu miałam to samo. Używałam iPhone 7, do Orange przeniosłam się w styczniu, problem myślę, że zaczął występować w marcu. Od maja używam iPhone 11 i to nadal występuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dźwięk zakończenia połączenia - problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dźwięk zakończenia połączenia - problem
Spróbuję to załatwić.
Być może to coś po stronie Apple, ale jakiś związek z Orange też ma, jak widać na załącznikach, osoby z tym problemem to tylko te, które korzystają z Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dźwięk zakończenia połączenia - problem
- « Poprzedni
- Następny »