Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dźwięk zakończenia połączenia - problem


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 27
  • 0

Dźwięk zakończenia połączenia - problem

Dzień dobry. Od pewnego czasu podczas kończenia połączenia mój telefon przez głośnik wydaje dźwięk. Korzystam z iPhone. Ten problem pojawił się po pewnym czasie użytkowania numeru w Orange, wcześniej byłam w innej sieci, ten problem nie występował. Znalazłam na Facebooku grupę ludzi będących w sieci Orange, którzy też od pewnego czasu mają ten sam problem. Mam zamiar również kontaktować się z Apple w tej sprawie. Dzwoniłam na infolinię Orange, jednak jakaś starsza Pani prawie skrzyczała mnie i bardzo się zdenerwowała, mówiąc, że to ustawienia telefonu, że przecież karta SIM nie ma takiej usługi, ja to wszystko wiem, tylko ten problem pojawia się wybiórczo, a nie podczas każdego kończenia połączenia, dodam, że w iPhone nie ma ustawień dotyczących dźwięków przy rozpoczęciu czy kończeniu połączenia, więc ta opcja odpada. Czy ktoś może mi coś podpowiedzieć?

 

IMG_0523.jpegIMG_0522.jpegIMG_0524.jpeg

 

________________
* Wstawiłem grafikę dodaną jako załącznik – moderator Michał

20 ODPOW. 20

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14447
  • 59337
  • 723

Dźwięk zakończenia połączenia - problem

@Lilith W przypadku rozłączenia się naszego rozmówcy jako pierwszego w iPhonie są takie 3 dźwięki mówiące o tym, że połączenie z rozmówcą zostało przerwane z tamtej strony. W androidzie jest to samo, tylko inne dźwięki (tonacja do dołu). To kwestia bezpieczeństwa, abyśmy nie mówili "do nikogo" po jego rozłączeniu. Jeśli to inne dźwięki...warto podpytać Apple

Zweryfikowałem to z kolegą w różnych konfiguracjach połączeń i rozłączeń-nic się nie dzieje prócz tego o czym wspomniałem


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2344
  • 8926
  • 33

Dźwięk zakończenia połączenia - problem


@Lilithnapisał(-a)

problem pojawił się po pewnym czasie użytkowania numeru w Orange, wcześniej byłam w innej sieci, ten problem nie występował.


no ale dopiero jak od pewnego czasu, to może teraz też tam się pojawił?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Dźwięk zakończenia połączenia - problem

Masz fizyczną kartę sim czy esim?

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 27
  • 0

Dźwięk zakończenia połączenia - problem

Fizyczna karta


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Dźwięk zakończenia połączenia - problem

To proponuję wykonać test krzyżowy i przełożyć kartę sim do innego urządzenia. Jeśli problem tam występuje, to problem Orange/karty sim.

Jeśli nie występuje, to problem po stronie urządzenia.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 27
  • 0

Dźwięk zakończenia połączenia - problem

Na innym urządzeniu miałam to samo. Używałam iPhone 7, do Orange przeniosłam się w styczniu, problem myślę, że zaczął występować w marcu. Od maja używam iPhone 11 i to nadal występuje.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Dźwięk zakończenia połączenia - problem

A masz teraz inne urządzenie niż iphone? może pożyczyć od znajomych?

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 27
  • 0

Dźwięk zakończenia połączenia - problem

Spróbuję to załatwić.

Być może to coś po stronie Apple, ale jakiś związek z Orange też ma, jak widać na załącznikach, osoby z tym problemem to tylko te, które korzystają z Orange


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Dźwięk zakończenia połączenia - problem

Jeśli w ustawieniach dźwięków nie ma opcji, to przejrzałbym jeszcze opcje związane z dostępnością. Kiedyś taka funkcja była dedykowana dla osób słabosłyszących.