- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień Dobry,
Zgodnie ze instrukcjami z forum i infolinii, wysłałam pismo ws. przesunięcia słupa do Orange na wskazany adres: Orange Polska S.A., ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice.
Pismo poszło listem poleconym i zostało odebrane 8 maja 2020.
Niestety do tej pory nie otrzymałam jakiejkolwiek odpowiedzi w tej sprawie (pisemnie, telefonicznie, czy mailowo)
Proszę o informację, gdzie mam się dalej zwrócić ze swoim problemem aby pchnąć temat dalej.
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na czacie MAX mnie cały czas zbywał.
Na infolinii przekierowali do działu reklamacyjnego i od nowa napisano zgłoszenie.
Mój wcześniejszy list zaginął w akcji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa
Zgłoś się do drwala 😁
Zaraz ktoś z ORANGE się zainteresuje tematem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa
@skibaldz Witam, spróbuj, na czacie Orange podpytać konsultanta najprawdopodobniej przedłuża się decyzja przez pandemie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa
ja mam niestety złe doświadczenia co do kontaktów listownych z Orange. najlepiej wystosuj e-maila (tylko niestety nie wiem na jaki adres), bo listy lubią nie dochodzić...polecone także 😉
spróbuj podzwonić popytać - życzę powodzenia, ale wszystko zależy od człowieka na jakiego trafisz 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa
@sebaswiderski a przyszłościowo będzie taki adres @ do kontaktu ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa
@pablus z punktu widzenia Orange posiadanie skrzynki @ do kontaktu byloby bardzo problematyczne. Wyobraz sobie setki o ile nie tysiace maili dziennie. Niektore wazne zgloszenia, jakies problemy, a niektore czysty spam i smieci z bzdurnymi problemikami. Ktos by to musial wszystko przeczytac i jak by od tego jeszcze nie zglupial to musialby odpowiedziec. Poza tym kontakt telefoniczny czy czat sa duzo szybsze dla obu stron. Dlatego osobiscie mysle ze skrzynki @ nie uruchomia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa
ale kiedys byl bok malpiznaczek orange.pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa
@byczyn_86napisał(-a)Poza tym kontakt telefoniczny czy czat sa duzo szybsze dla obu stron.
A co najważniejsze dużo łatwiej zbyć klienta i nie pozostaje ślad w papierach 😁
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »