Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

ROZWIĄZANE

Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

@marderZarówno rozmowa jak i czat jest zapisywana, więc nie bardzo rozumiem.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1005
  • 2454
  • 3

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

przepraszam, że się czepiam ale rozmowa chyba jest nagrywana 😉

no chyba, że ktoś zapisuje i są stenogramy - to już inna sprawa 😄 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2758
  • 10136
  • 53

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

Zapisywana jest ale dla wewnętrznych procedur w firmie a nie dla klienta. Dostanie takich nagrań pewnie wymaga kolejnych miesięcy składania wniosków, proszenia się, umotywowania itd


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 1

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

Na czacie MAX mnie cały czas zbywał. 

Na infolinii przekierowali do działu reklamacyjnego i od nowa napisano zgłoszenie. 

 

Mój wcześniejszy list zaginął w akcji.