Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 1

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

Dzień Dobry, 

 

Zgodnie ze instrukcjami z forum i infolinii, wysłałam pismo ws. przesunięcia słupa do Orange na wskazany adres: Orange Polska S.A., ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice.

 

Pismo poszło listem poleconym i zostało odebrane 8 maja 2020. 

Niestety do tej pory nie otrzymałam jakiejkolwiek odpowiedzi w tej sprawie (pisemnie, telefonicznie, czy mailowo)

 

Proszę o informację, gdzie mam się dalej zwrócić ze swoim problemem aby pchnąć temat dalej.

 

Pozdrawiam

 

 

 
 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 1

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

Na czacie MAX mnie cały czas zbywał. 

Na infolinii przekierowali do działu reklamacyjnego i od nowa napisano zgłoszenie. 

 

Mój wcześniejszy list zaginął w akcji.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

13 ODPOW. 13

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1267
  • 3021
  • 31

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

Zgłoś się do drwala 😁

 

Zaraz ktoś z ORANGE się zainteresuje tematem 


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6514
  • 15891
  • 84

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

@skibaldz  Witam, spróbuj, na czacie Orange podpytać konsultanta najprawdopodobniej przedłuża się decyzja przez pandemie.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1005
  • 2453
  • 3

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

ja mam niestety złe doświadczenia co do kontaktów listownych z Orange. najlepiej wystosuj e-maila (tylko niestety nie wiem na jaki adres), bo listy lubią nie dochodzić...polecone także 😉

spróbuj podzwonić popytać - życzę powodzenia, ale wszystko zależy od człowieka na jakiego trafisz 😉


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

@skibaldz Cześć. Skontaktuj się z Bok. Doradca wyśle monit w sprawie. 

@pablus Obecnie nie ma adresu mailowego do kontaktu.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1005
  • 2453
  • 3

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

@sebaswiderski a przyszłościowo będzie taki adres @ do kontaktu ?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

@pablus z punktu widzenia Orange posiadanie skrzynki @ do kontaktu byloby bardzo problematyczne. Wyobraz sobie setki o ile nie tysiace maili dziennie. Niektore wazne zgloszenia, jakies problemy, a niektore czysty spam i smieci z bzdurnymi problemikami. Ktos by to musial wszystko przeczytac i jak by od tego jeszcze nie zglupial to musialby odpowiedziec. Poza tym kontakt telefoniczny czy czat sa duzo szybsze dla obu stron. Dlatego osobiscie mysle ze skrzynki @ nie uruchomia


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

@pablus Nie sądzę.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 526
  • 1217
  • 2

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

ale kiedys byl bok malpiznaczek orange.pl


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2492
  • 8959
  • 45

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa


@byczyn_86napisał(-a)

Poza tym kontakt telefoniczny czy czat sa duzo szybsze dla obu stron. 

 A co najważniejsze dużo łatwiej zbyć klienta i nie pozostaje ślad w papierach 😁