- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
20-10-2017
21:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-10-2017
21:49
Cześć, dostałem bana na wykonywanie połączeń i usługi mobilne, bo zawaliłem wpłatę faktury. Tego samego dnia dokonałem wpłaty w salonie, i usługi mi odblokowano. Mam jednak problem z Internetem. Po próbie wejścia na dowolne www dostaje info o braku polaczenia, bądź jestem przekierowywany na stronę Orange z info o zablokowanych usługach za spóźnione płatności. Kontaktowałem się z doradca, który twierdzi ze wszystkie usługi sa odblokowane. Konfiguracja telefonu nie była modyfikowana, a on sam resetowany wiele razy od momentu przywrócenia usług. Nie wiem gdzie jeszcze mogę szukać rozwiązania problemu? Telefon to Lumia 535 z Win 10 Mobile.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
22-10-2017
21:54
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
22-10-2017
21:54
Zadzwoń rano do BOK, poproś o włączenie z powrotem blokady i natychmiastowe zdjęcie. Kwestia 20 min i net wróci bez grzebania w telefonie.
17 ODPOW. 17
20-10-2017
21:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-10-2017
21:53
Brak internetu po odblokowaniu usług
20-10-2017
22:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-10-2017
22:09
Brak internetu po odblokowaniu usług
Spróbuj na chwilę wyciągnąć kartę SIM.
21-10-2017
11:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2017
11:36
Brak internetu po odblokowaniu usług
Poprzez aplikacje, sprawę załatwiałem późno, bo jedna ręką prowadziłem czat z konsultantka, a na drugiej ręce miałem śpiącego, gorączkującego syna :P. Wg. Moj Orange mam dwie zalegle faktury (choc sa zapłacone). Konsultantka przedwczoraj i wczoraj sprawdzała jak wygląda sytuacja, i wszystkie usługi sa aktywne, i brak jest zaległości w fakturach - wpłaty zostały zaksięgowane.
21-10-2017
19:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2017
19:00
Brak internetu po odblokowaniu usług
21-10-2017
20:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2017
20:35
Brak internetu po odblokowaniu usług
A próbowałeś wyciągnąć sim? wiem, że z lumii idzie to trudno, ale warto spróbować.
21-10-2017
21:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2017
21:48
Brak internetu po odblokowaniu usług
Z sim próbowałem, nie pomogło :(. Wstrzymam się do poniedziałku z dalszymi manewrami. W domu korzystam z WiFi, a w pracy glownie rozmawiam (kurier) zdarzy się jednak ze telefonu wypada mi poszukać, i wtedy zaczynają się schody... Czy reklamacja cos da nie wiem - to jest abonament z oferta korporacyjna, za który poprostu place grosze, i czasem zapomnę zapłacić to 20 zl/mc ;). Tak czy inaczej jestem osoba która wkurza się jak cos nie działa jak należy, choc powinno 😉
21-10-2017
21:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2017
21:59
Brak internetu po odblokowaniu usług
h4rrY napisał(-a):
Cześć....................... Konfiguracja telefonu nie była modyfikowana, a on sam resetowany wiele razy od momentu przywrócenia usług. Nie wiem gdzie jeszcze mogę szukać rozwiązania problemu? Telefon to Lumia 535 z Win 10 Mobile.
@h4rrY to ostatnia deska ratunku na już. Wyłącz i włącz Lumię i zacznij, klikając jeszcze raz
22-10-2017
08:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
22-10-2017
08:01
Brak internetu po odblokowaniu usług
Próbowałem rekonfiguracji, nie pomogło, w poniedziałek sobie podzwonie i dam znać czy cos ruszyło 🙂
22-10-2017
11:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
22-10-2017
11:05
Brak internetu po odblokowaniu usług
A przez jaki apn się łączysz?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »