Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak internetu po odblokowaniu usług

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 7
  • 5
  • 0

Brak internetu po odblokowaniu usług

W ustawieniach Internet, podobnie hasło. Wszystko wg instrukcji Orange. Rozmawiałem dziś w salonie z pracownikiem, w systemie jest wszystko ok, pozostaje tylko pomoc techniczna w poniedziałek 😛
Anonim

Nie dotyczy

Brak internetu po odblokowaniu usług


h4rrY napisał(-a):
W ustawieniach Internet, podobnie hasło. Wszystko wg instrukcji Orange. Rozmawiałem dziś w salonie z pracownikiem, w systemie jest wszystko ok, pozostaje tylko pomoc techniczna w poniedziałek 😛

@h4rrY, ja miałem podobny problem do Twojego. Niby wg. instrukcji, zainstalowałem wszystko, czyli ze strony Internet, MMS, E-Mail z nr.111, a jednak było jakieś przekłamanie i ręcznie, podczas rozmowy na drugim telefonie z konsultantem na technicznej infolinii 510100100 udało się szybko wpisać dane, które jednak nie weszły. Sprawdziłem zaraz działanie internetu i wszystko ok.

Masz Sieć>Wybór sieci>Profile transmisji danych dobrze?


Poziom 12, Recenzent
  • 7
  • 5
  • 0

Brak internetu po odblokowaniu usług

Wydaje się ze ok. One tak naprawdę nie były modyfikowane. Poprostu weryfikowałem poprawność względem właściwych ustawień. Profil to ORANGE, i nie mam tu możliwości modyfikacji w rozwijalnym menu. Kolejne ustawienia to APN, MMS i SMS.
APN:
Profil: Orange
Nazwa punktu dostępu: internet
Nazwa użytkownika: internet
Hasło: internet
Typ informacji logowania: PAP
Typ adresu IP: IPv4v6

Ptaszkiem zaznaczone jeszcze "Użyj tej nazwy punktu dostępu podczas polaczenia z siecią LTE i zamień nazwę podana przez mojego operatora komórkowego".

Oczywiście dane komorkowe zaznaczone sa jako włączone 🙂
Anonim

Nie dotyczy

Poziom 12, Recenzent
  • 7
  • 5
  • 0

Brak internetu po odblokowaniu usług

Wszystko sprowadza się do poprawności ustawień, włączenia/wyłączenia danych komórkowych, roamingu i konfiguracji APN.

Gdzieś w meandrach Internetu znalazłem historie gościa, ktora pod pewnymi względami jest podobna do mojej. Mianowicie - o ile windykacja i rachunkowość wydaje się ok, o tyle sama aktywność numeru może nie występować, choc jest zupełnie przeciwne, i tu rodzi się konflikt działania. Niby wszystko jest ok, niby aktywne, ale jednak nie jest.

Pracuję w Orange
  • 73
  • 94
  • 7

Brak internetu po odblokowaniu usług

Zadzwoń rano do BOK, poproś o włączenie z powrotem blokady i natychmiastowe zdjęcie.  Kwestia 20 min i net wróci bez grzebania w telefonie.

Anonim

Nie dotyczy

Brak internetu po odblokowaniu usług

@moherowyberet, 510100100 działa non stop. Nie wiem, jak jest przez aplikację, bo czekam na kartę SIM i będę się oswajał. Wiem, że można przez aplikację za darmo. Czat dopiero od rana.


Pracuję w Orange
  • 73
  • 94
  • 7

Brak internetu po odblokowaniu usług

wiem że działa non stop 😉 z rozpędu to napisałem

to rozwiązanie przywróciło dziś internet u 3 osób, to powinna być czwarta

wszystkie usługi działały po zdjęciu blokady ale internet nie ruszał