- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu po odblokowaniu usług
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu po odblokowaniu usług
h4rrY napisał(-a):
W ustawieniach Internet, podobnie hasło. Wszystko wg instrukcji Orange. Rozmawiałem dziś w salonie z pracownikiem, w systemie jest wszystko ok, pozostaje tylko pomoc techniczna w poniedziałek 😛
@h4rrY, ja miałem podobny problem do Twojego. Niby wg. instrukcji, zainstalowałem wszystko, czyli ze strony Internet, MMS, E-Mail z nr.111, a jednak było jakieś przekłamanie i ręcznie, podczas rozmowy na drugim telefonie z konsultantem na technicznej infolinii 510100100 udało się szybko wpisać dane, które jednak nie weszły. Sprawdziłem zaraz działanie internetu i wszystko ok.
Masz Sieć>Wybór sieci>Profile transmisji danych dobrze?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu po odblokowaniu usług
APN:
Profil: Orange
Nazwa punktu dostępu: internet
Nazwa użytkownika: internet
Hasło: internet
Typ informacji logowania: PAP
Typ adresu IP: IPv4v6
Ptaszkiem zaznaczone jeszcze "Użyj tej nazwy punktu dostępu podczas polaczenia z siecią LTE i zamień nazwę podana przez mojego operatora komórkowego".
Oczywiście dane komorkowe zaznaczone sa jako włączone 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu po odblokowaniu usług
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu po odblokowaniu usług
Gdzieś w meandrach Internetu znalazłem historie gościa, ktora pod pewnymi względami jest podobna do mojej. Mianowicie - o ile windykacja i rachunkowość wydaje się ok, o tyle sama aktywność numeru może nie występować, choc jest zupełnie przeciwne, i tu rodzi się konflikt działania. Niby wszystko jest ok, niby aktywne, ale jednak nie jest.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zadzwoń rano do BOK, poproś o włączenie z powrotem blokady i natychmiastowe zdjęcie. Kwestia 20 min i net wróci bez grzebania w telefonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu po odblokowaniu usług
@moherowyberet, 510100100 działa non stop. Nie wiem, jak jest przez aplikację, bo czekam na kartę SIM i będę się oswajał. Wiem, że można przez aplikację za darmo. Czat dopiero od rana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu po odblokowaniu usług
wiem że działa non stop 😉 z rozpędu to napisałem
to rozwiązanie przywróciło dziś internet u 3 osób, to powinna być czwarta
wszystkie usługi działały po zdjęciu blokady ale internet nie ruszał
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »