- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
@Wojciech - Po kilkunastu minutach testów z Orange VoLTE takie efekty:
- 5 połączeń do T-mobile 3G, 5 połączeń do Play 3G, 5 połączeń do T-mobile VoLTE, 5 połączeń do Play VoLTE : wszystkie w jakości HD.
- 5 połączeń do Plusa 3G: 3 połączenia w HD (WB-AMR), 2 połączenia zestawiły się bez HD (NB-AMR).
Przy połączeniach w przeciwną stronę (czyli z sieci obcej na numer VoLTE Orange):
- 5 połączeń z Play 3G, 5 połączeń z Play VoLTE, 5 połączeń z Plus 3G: wszystkie w jakości HD.
- 5 połączeń z T-mobile VoLTE - wszystkie w jakości HD
- 5 połączeń z T-mobile 3G - 2 połączenia w jakości HD, zaś 3 połączenia w zwykłej wąskopasmowej jakości. Co ciekawe w tych trzech przypadkach braku HD Voice Service Mode obydwu telefonów pokazywało kodek WB-AMR 12.65kbps, ale na słuch jakość była zwykła, bez HD.
Telefony z kartami powyższych sieci leżały przede mną.
Reasumując: jest bardzo duża poprawa. Problemy (brak HD) pojawiły się u mnie w dwóch przypadkach: podczas dzwonienia z Orange VoLTE do Plus 3G oraz podczas dzwonienia z T-mobile 3G do Orange VoLTE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
@Wojciechnapisał(-a)HD Voice w LTE powinien prawidłowo funkcjonować. Prosimy przetestujcie 🙂
Na ok. 10 połączeń wychodzących do Play/T-Mobile tylko jedno było bez HD Voice (być może z winy terminala osoby do której dzwoniłem). Super że w końcu działa jak powinno!
P.S. To jeszcze dodajcie obsługę SMS przez wifi, a usługi VoLTE/VoWiFi będzie można uznać za w pełni uruchomione 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
Dokładnie jeszcze bitrate trzeba poprawić przy połączeniach VoLTE do Play. Tak jak kolega wspomniał dalej niestety dzwoniąc z Play do Orange (z VoLTE do VoLTE) jest kodowanie 23,85 kb/s, a gdy dzwonimy po VoLTE z Orange do Playa (także obustronne VoLTE) mamy standardowe kodowanie dla HD Voice 12,65 kb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
Samo VoLTE działa poprawnie już od dłuższego czasu (od zeszłego roku). W wątku wszystko było napisane, poświęć chwilę i zapoznaj się z nim. Problemem był brak HD Voice przy połączeniach z obcymi sieciami. Po ostatniej aktualizacji oprogramowania jest już z tym o wiele lepiej.
Ale przecież zawsze głosiłeś, że najlepsze i najważniejsze jest 2G, więc ta informacja pewnie Cię nie zainteresuje. Choć ostatnio już chyba zmieniłeś teorię, że to 3G jest cacy, a 2G fuj...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
@juzew, mniej zawodne. 3G jest główne więc co Cię dziwi. Będą słuchawki wszystkie z VoLTE to będą korzystać z VoLTE. Wiem, ze chodzi o HD Voice dlatego pytam czy VoLTE działa poprawnie.
Cacy to jest to że można korzystać ze wszystkich technologii
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
@Wojciech - przed chwilą 11 prób połączeń z numeru Orange VoLTE na numer Plus (3G): 6 połączeń bez HD Voice (NB-AMR), następnie dwa z HD Voice (WB-AMR), potem kolejne trzy znów bez HD Voice.
Gdy wyłączę VoLTE to za każdym razem połączenie do Plusa z WB-AMR, jakość HD.
Popracujcie jeszcze nad tym, proszę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
Witam
Czy orange planuje uruchomić usługe VoLTE na niebrandowanych telefonach (np. Mate 10 pro)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
A czy może aktualizacja miała też wpływ na VoWiFi? Bo tak czekamy na te SMS-y i czekamy, już nie mówiąc o MMS-ach. Problem z HD Voice podczas połączeń występował też właśnie z VoWiFi, stąd pytanie które może ma jakikolwiek związek z ostatnimi usprawnieniami wprowadzonymi w systemie.