- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Właśnie tydzień temu do mojej kamienicy podciągnęli światłowód. Jenak w systemie ni zrobiono aktualizacji dla wszystkich lokali. Po złożeniu zamówienia, pani konsultantka z infolinii powiedziała, że dla mojego lokalu nie może w systemie wprowadzić takiej usługi wobec powyższego nie ma możliwości technicznych. Jest to ewidentną bzdurą bo w kamienicy są 4 lokale a puszka wejściowa do budynku znajduje się 2 metry od mojego lokalu. Czy ktoś wie gdzie i jak można zmieć / poprawić przypisanie tych informacji do lokali w budynku w którym jest już światłowód?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Strona a systemy Orange niestety nie zawsze dobrze współpracują. Dlatego zachęcam Cię do podejścia do salonu i sprawdzenia jak to wygląda w systemach. Najlepiej podaj też adres sąsiada oraz swój, podając dokładnie nr domu oraz lokalu. Jeżeli faktycznie się okaże, że u Ciebie światłowodu nie da się podłączyć a u sąsiada tak - złóż od razu pisemko, niech pracownik wyśle na BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
światłowód w budynku a brak technicznych możliwości w do lokalu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
światłowód w budynku a brak technicznych możliwości w do lokalu
A gdzie mogę znaleźć lokalnych doradców?
U sąsiada z pierwszego piętra internet po szkle już hula.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
światłowód w budynku a brak technicznych możliwości w do lokalu
Podejdź do najbliższego salonu Orange, podaj adres. Uzyskasz informację na kiedy jest planowane zakończenie inwestycji. Sama instalacja w budynku to niestety jeszcze za mało aby móc wprowadzić jakiekolwiek zamówienie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
światłowód w budynku a brak technicznych możliwości w do lokalu
Zamówienie mogę złożyć na stronie i nie muszę iść do salonu. Zamówienie jest przyjmowane bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Problem zaczyna na etapie konsultantki potwierdzającej zamówienie. Próbując wprowadzić zamówienie do jakiegoś wewnętrznego systemu Orange nie może tego zrobić dla mojego lokalu. Dla innego może. Numery i oznaczenia które podaje mi przez telefon nie mają nic wspólnego ze stanem faktycznym.
Ktoś musiałby zrobić korektę w systemie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Strona a systemy Orange niestety nie zawsze dobrze współpracują. Dlatego zachęcam Cię do podejścia do salonu i sprawdzenia jak to wygląda w systemach. Najlepiej podaj też adres sąsiada oraz swój, podając dokładnie nr domu oraz lokalu. Jeżeli faktycznie się okaże, że u Ciebie światłowodu nie da się podłączyć a u sąsiada tak - złóż od razu pisemko, niech pracownik wyśle na BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
światłowód w budynku a brak technicznych możliwości w do lokalu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
światłowód w budynku a brak technicznych możliwości w do lokalu
Nie nie miałem żadnej, nie tylko od Orange. Problem nie dotyczy mojej osoby a błędnych / niekompletnych informacji w wewnętrznych systemach Orange i braku wiedzy / umiejętności po stronie konsultantów na infolinii, jak to wyprostować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
światłowód w budynku a brak technicznych możliwości w do lokalu
Spróbuję ścieżki z wizytą w salonie. Może taki sposób będzie dobry by ruszyły się korporacyjne tryby.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
światłowód w budynku a brak technicznych możliwości w do lokalu
Zgodnie z sugestią Matson-a (dzięki), poszedłem do salonu.i na poniedziałek mam umówionych monterów..
Dam znać ja już podłączą.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »