- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Świetna firma jaką jest Orange
Od miesiąca mam problem z moim internetem LTE dla domu.Przed tym okresem mój ping wynosił od 40 do 80 i praktycznie znikoma wartość straconych pakietów.A teraz na maksymlanym zasięgu z komputera do routera i z routera do nadajnika orange ping wynosi 200 czsami 300 a stracone pakiety od 7% do 30%.Nie wiem co mam zrobić więc liczę na jakąś pomoc.A jeżeli nie no to do końca umowy pozostał miesiąc więc po prostu przeniose się do konkurencji...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Świetna firma jaką jest Orange
A zgłaszałeś te problemy na BOK? Jeśli tak, jaka była odpowiedź?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Świetna firma jaką jest Orange
A możesz podać adres serwera/usługi z której korzystasz? Masz możliwości sprawdzenia na innym łączu/internecie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Świetna firma jaką jest Orange
Jutro się postaram bo na razie zwijam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Świetna firma jaką jest Orange
@trol2344321napisał(-a)
Jutro się postaram bo na razie zwijam.
Moment czyli przez miesiąc cierpisz i nie dałeś znać w Orange ze moze cos wymaga poprawy?:) Fakt sami monitorują sieć...
Ja na początek bym sprawdził jaki masz ping do routera.
Jaki wogole masz model routera? Od orange czy z wolnego rynku?
Umiesz sprawdzić na mapie http://beta.btsearch.pl do którego nadajnika jesteś podłączony?
pozdrawiam,
Piotr