Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Światłowód


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 6
  • 0

Światłowód

Witam Jestem już kolejny dzień lekceważony od techników Orange

Byłem umówiony na instalację światłowódu do domu 08.08.22 między 8-12 . Technik się nie zjawił, ani nie dostałem kiedy donnie przyjedzie technik na instalację światłowódu.Orange rzuca winę na techników i niewiedzą kiedy zemną się skontaktują. najbardziej poszukiwany jest klient

9 ODPOW. 9
Anonim

Nie dotyczy

Światłowód

@Gregoli97  mniej na uwadze że technicznymi sprawami, zajmują się firmy partnerskie, raz lepiej działają, a raz gorzej, operator na to nie ma wpływu, być może gdzieś jakieś awarie mają, do naprawy i dlatego opóżnienia są, jak numer kontaktowy do ciebie mają, to cię poinformują o wizycie, tu niestety forum użytkowników takich jak ty, nie pracowników Orange i nie pomożemy ci w rozwiązaniu tego problemu 😉


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 6
  • 0

Światłowód

8 sierpnia miałem wyznaczony termin realizacji mojego zamówienia do połączenia do sieci światłowódu. Umowę podpisałem 13.07.12 i wyznaczyli mój termin realizacji podłączenia do światłowódu na 08.08.22 na godzinę 8-12 .do dnia dzisiejszego nie mam żadnej informacji czy technik realizuje moje zamówienia.reklamacja była już składana do tej pory cisza

Anonim

Nie dotyczy

Światłowód

Jakiej pomocy oczekujesz?

Na forum Orange tego nie załatwisz i nikt z tej firmy tu nie bywa, co światłowód podłącza, skoro zgłoszenie zrobiłeś, to trzeba czekać, czasem inni czekają 2 tygodnie, więc nie ma co się denerwować, szkoda nerwów 😉


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Światłowód

Jeśli na umowie masz wpisany termin instalacji, proponuję wystąpić o odszkodowanie. Raz dwa sprawa nabierze przyśpieszenia.

Ale podejrzewam, że tego terminu tam nie ma.

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1267
  • 3021
  • 31

Światłowód


@Piotrekk85napisał(-a)
Jeśli na umowie masz wpisany termin instalacji, proponuję wystąpić o odszkodowanie. Raz dwa sprawa nabierze przyśpieszenia.

Ale podejrzewam, że tego terminu tam nie ma.

Na umowie masz podany termin planowanej instalacji ale co z tego?  

 

@Gregoli97  we wtorek skontaktuj się z OPL i zapytaj jaki kolejny termin wyznaczyli oraz co monterzy odpisali przy poprzednich datach instalacji. Coś muszą odpisać,  dać info dlaczego nie wykonali instalacji. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Światłowód

Jeśli jest termin instalacji, warto pisać o odszkodowanie za niedotrzymanie terminu rozpoczęcia świadczenia usług. Grosze ale Orange musi każdy przypadek raportować do UKE.

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12788
  • 52618
  • 601

Światłowód

@Gregoli97  szczerze? Niewiele zdziałasz...Ja bym się ufał do salonu I tam oko w oko porozmawiał z konsultantem i ustalił termin wizyty i status zgłoszenia. Możesz, też złożyć osobiście reklamację instalacji..

Co to da? Odpowiedzialnosc osobista za informację  i jeśli trzeba, konsultant coś może wymysłu i doradzi 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1267
  • 3021
  • 31

Światłowód


@Piotrekk85napisał(-a)
Jeśli jest termin instalacji, warto pisać o odszkodowanie za niedotrzymanie terminu rozpoczęcia świadczenia usług. Grosze ale Orange musi każdy przypadek raportować do UKE.

A jeżeli ja jako klient co chwile zmieniam datę instalacji to operator moze domagać się odszkodowania? 🤣 

Takie przypadki tez raportują do uke?

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Światłowód

Nie. Bo tego już nie ma w umowie. Poza tym nikły procent umów ma datą instalacji.