- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
Witam Jestem już kolejny dzień lekceważony od techników Orange
Byłem umówiony na instalację światłowódu do domu 08.08.22 między 8-12 . Technik się nie zjawił, ani nie dostałem kiedy donnie przyjedzie technik na instalację światłowódu.Orange rzuca winę na techników i niewiedzą kiedy zemną się skontaktują. najbardziej poszukiwany jest klient
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
@Gregoli97 mniej na uwadze że technicznymi sprawami, zajmują się firmy partnerskie, raz lepiej działają, a raz gorzej, operator na to nie ma wpływu, być może gdzieś jakieś awarie mają, do naprawy i dlatego opóżnienia są, jak numer kontaktowy do ciebie mają, to cię poinformują o wizycie, tu niestety forum użytkowników takich jak ty, nie pracowników Orange i nie pomożemy ci w rozwiązaniu tego problemu 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
8 sierpnia miałem wyznaczony termin realizacji mojego zamówienia do połączenia do sieci światłowódu. Umowę podpisałem 13.07.12 i wyznaczyli mój termin realizacji podłączenia do światłowódu na 08.08.22 na godzinę 8-12 .do dnia dzisiejszego nie mam żadnej informacji czy technik realizuje moje zamówienia.reklamacja była już składana do tej pory cisza
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
Jakiej pomocy oczekujesz?
Na forum Orange tego nie załatwisz i nikt z tej firmy tu nie bywa, co światłowód podłącza, skoro zgłoszenie zrobiłeś, to trzeba czekać, czasem inni czekają 2 tygodnie, więc nie ma co się denerwować, szkoda nerwów 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
Ale podejrzewam, że tego terminu tam nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
@Piotrekk85napisał(-a)
Jeśli na umowie masz wpisany termin instalacji, proponuję wystąpić o odszkodowanie. Raz dwa sprawa nabierze przyśpieszenia.
Ale podejrzewam, że tego terminu tam nie ma.
Na umowie masz podany termin planowanej instalacji ale co z tego?
@Gregoli97 we wtorek skontaktuj się z OPL i zapytaj jaki kolejny termin wyznaczyli oraz co monterzy odpisali przy poprzednich datach instalacji. Coś muszą odpisać, dać info dlaczego nie wykonali instalacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
@Gregoli97 szczerze? Niewiele zdziałasz...Ja bym się ufał do salonu I tam oko w oko porozmawiał z konsultantem i ustalił termin wizyty i status zgłoszenia. Możesz, też złożyć osobiście reklamację instalacji..
Co to da? Odpowiedzialnosc osobista za informację i jeśli trzeba, konsultant coś może wymysłu i doradzi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód
@Piotrekk85napisał(-a)
Jeśli jest termin instalacji, warto pisać o odszkodowanie za niedotrzymanie terminu rozpoczęcia świadczenia usług. Grosze ale Orange musi każdy przypadek raportować do UKE.
A jeżeli ja jako klient co chwile zmieniam datę instalacji to operator moze domagać się odszkodowania? 🤣
Takie przypadki tez raportują do uke?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś