Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Światłowód


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 2
  • 6
  • 0

Światłowód

Witam Jestem już kolejny dzień lekceważony od techników Orange

Byłem umówiony na instalację światłowódu do domu 08.08.22 między 8-12 . Technik się nie zjawił, ani nie dostałem kiedy donnie przyjedzie technik na instalację światłowódu.Orange rzuca winę na techników i niewiedzą kiedy zemną się skontaktują. najbardziej poszukiwany jest klient

9 ODPOW. 9

Poziom 26, Specjalista
  • 1019
  • 6323
  • 32

Światłowód

@Gregoli97  mniej na uwadze że technicznymi sprawami, zajmują się firmy partnerskie, raz lepiej działają, a raz gorzej, operator na to nie ma wpływu, być może gdzieś jakieś awarie mają, do naprawy i dlatego opóżnienia są, jak numer kontaktowy do ciebie mają, to cię poinformują o wizycie, tu niestety forum użytkowników takich jak ty, nie pracowników Orange i nie pomożemy ci w rozwiązaniu tego problemu 😉


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 2
  • 6
  • 0

Światłowód

8 sierpnia miałem wyznaczony termin realizacji mojego zamówienia do połączenia do sieci światłowódu. Umowę podpisałem 13.07.12 i wyznaczyli mój termin realizacji podłączenia do światłowódu na 08.08.22 na godzinę 8-12 .do dnia dzisiejszego nie mam żadnej informacji czy technik realizuje moje zamówienia.reklamacja była już składana do tej pory cisza


Poziom 26, Specjalista
  • 1019
  • 6323
  • 32

Światłowód

Jakiej pomocy oczekujesz?

Na forum Orange tego nie załatwisz i nikt z tej firmy tu nie bywa, co światłowód podłącza, skoro zgłoszenie zrobiłeś, to trzeba czekać, czasem inni czekają 2 tygodnie, więc nie ma co się denerwować, szkoda nerwów 😉


Poziom 40, Guru *****
  • 31532
  • 30421
  • 1335

Światłowód

Jeśli na umowie masz wpisany termin instalacji, proponuję wystąpić o odszkodowanie. Raz dwa sprawa nabierze przyśpieszenia.

Ale podejrzewam, że tego terminu tam nie ma.

Poziom 24, Specjalista
  • 1099
  • 2268
  • 22

Światłowód


@Piotrekk85napisał(-a)
Jeśli na umowie masz wpisany termin instalacji, proponuję wystąpić o odszkodowanie. Raz dwa sprawa nabierze przyśpieszenia.

Ale podejrzewam, że tego terminu tam nie ma.

Na umowie masz podany termin planowanej instalacji ale co z tego?  

 

@Gregoli97  we wtorek skontaktuj się z OPL i zapytaj jaki kolejny termin wyznaczyli oraz co monterzy odpisali przy poprzednich datach instalacji. Coś muszą odpisać,  dać info dlaczego nie wykonali instalacji. 


Poziom 40, Guru *****
  • 31532
  • 30421
  • 1335

Światłowód

Jeśli jest termin instalacji, warto pisać o odszkodowanie za niedotrzymanie terminu rozpoczęcia świadczenia usług. Grosze ale Orange musi każdy przypadek raportować do UKE.

Poziom 37, Guru **
  • 8470
  • 28256
  • 374

Światłowód

@Gregoli97  szczerze? Niewiele zdziałasz...Ja bym się ufał do salonu I tam oko w oko porozmawiał z konsultantem i ustalił termin wizyty i status zgłoszenia. Możesz, też złożyć osobiście reklamację instalacji..

Co to da? Odpowiedzialnosc osobista za informację  i jeśli trzeba, konsultant coś może wymysłu i doradzi 


Poziom 24, Specjalista
  • 1099
  • 2268
  • 22

Światłowód


@Piotrekk85napisał(-a)
Jeśli jest termin instalacji, warto pisać o odszkodowanie za niedotrzymanie terminu rozpoczęcia świadczenia usług. Grosze ale Orange musi każdy przypadek raportować do UKE.

A jeżeli ja jako klient co chwile zmieniam datę instalacji to operator moze domagać się odszkodowania? 🤣 

Takie przypadki tez raportują do uke?

 


Poziom 40, Guru *****
  • 31532
  • 30421
  • 1335

Światłowód

Nie. Bo tego już nie ma w umowie. Poza tym nikły procent umów ma datą instalacji.