- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kto w Orange może mi podpowiedzieć, dlaczego nie mogę otworzyć zzipowanych dokumentów przesłanych mi na maile po zatwierdzeniu eUmowy (właściwie jest to przedłużenie umowy) - przy próbie wyodrębnienia plików (czyli ich odzipowania) system Windows generuje błąd. Patrz załącznik
Próbuję skomunikować się przez czat, ale on nie działa
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chciałbym nieśmiało wszystkich poinformować, że po 2-dniowej batalii spędzonej na Czacie, przesłano mi pliki w formie rozpakowanej - w sumie było to 16 plików.
Prawdę mówiąc Orange nie jest przygotowani do tego, by w profesjonalny sposób rozwiązywać nietypowe problemy Klientów w szybki i efektywny sposób. Dla tego typu problemów Orange nie tworzy wizerunku firmy zorientowanej na Klienta, w tym przypadku Indywidualnego (może Klienci biznesowi są traktowani lepiej). Klasycznym przykładem takiego właśnie nastawienia jest sugestia wykonania płatnego telefonu do serwisu Orange, by problem zaprezentować, ale niekoniecznie rozwiązać (być może takich telefonów trzeba wykonać więcej) - a to oznacza za naprawę problemów powstałych z winy Orange płaci Klient - a to jest trudne do akceptacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
eumowa - zatwierdzenie
Na zrzucie nie widać błędu.
Pobierz jakiś program typu Winrar i rozpakuj archiwum
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
eumowa - zatwierdzenie
@Kris_Orng spróbuj zapisać ten plik na pulpicie za pomocą prawego klawisza myszy i " zapisz jako.." . Jeśli się uda dopiero próbuj rozpakować
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
eumowa - zatwierdzenie
Moi drodzy - Oczywiście dziękuję za rady i sugestie, ale nie traktujcie problemu na poziomie udzielania rad, jak rozpakować skompresowany plik - zakładajcie proszę, że ktoś zadając pytanie, kto w Orange może pomóc rozwiązać problem, wie jak się rozpakowuje pliki. Próbowałem wszystkich dostępnych sposobów, by rozpakować plik, ale system zawsze generuje błąd jak w załączniku. To oznacza, że skompresowany plik jest błędny lub uległ uszkodzeniu w czasie przesyłania, stąd moje pytanie, kto może przesłać mi plik nieuszkodzony. Umowa została zawarta przez telefon, czyli przez jakąś sprzedawczynię i jej rola się skończyła - więc kto teraz w Orange może zająć się tym problemem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
eumowa - zatwierdzenie
@Kris_Orng nikt z nas niestety nie może nic zrobić. Możemy tylko radzić, a mocy sprawczej niestety nie mamy. Tylko doradca na infolinii lub wizyta w BOK może rozwiązać problem. Po prostu wydrukują umowę od ręki i już...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
eumowa - zatwierdzenie
@Htsz po podpisaniu e-umowy przychodzi na poda numer telefonu komórkowego klucz pozwalający rozpakować otrzymane dokumenty na e-maila. Jeżeli SMS został usunięty, mogą być duże kłopoty w ich odczytaniu. Konsultanci na infolinii nie bardzo wiedzą jak pomóc.
Odszukaj SMS-a z kluczem i sprawdź, czy da się odczytać dokumenty z e-umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
eumowa - zatwierdzenie
Dla uszczegółowienia problemu - zatwierdziłem 2 e-Umowy (właściwie jest to przedłużenie poprzednich) - jedną na pakiet Orange Love 4G MINI i drugą na Plan Mobilny 45 (dodatkowa komórka). Otrzymałem dwa maile z dwoma skompresowanymi folderami dla każdej e-Umowy - dla przykładu zawartość jednego z folderów, czyli listę plików/dokumentów dla eUmowy pokazuje załącznik (można je zobaczyć, ale nie zdekompresować). Otrzymałem też 2 SMS'y z hasłami do odczytania każdej z e-Umów. Żeby jednak użyć tych haseł do otworzenia pliku umowy/aneksu należy najpierw rozpakować foldery, a ta operacja nie działa - generuje pokazany powyżej błąd. To według mnie oznacza, że kompresja folderów jest błędna, lub uszkodzona. Moim zdaniem ktoś z Orange powinien przesłać te 2 skompresowane foldery jeszcze raz lub może wyjaśnić, czy czasem nie popełniam gdzieś błędu w moim rozumowaniu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
eumowa - zatwierdzenie
@Kris_Orng jak dobrze pamiętam, to w momencie wybrania dekompresji, wyskakuje okienko z koniecznością wpisania hasła. Przynajmniej ja tak miałem. Jak odszukamy starą e-umowę, sprubuję sprawdzić i dam znać, jak poszło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
eumowa - zatwierdzenie
Tak i ja myślałem, ale każda próba dekompresji folderu generuje błąd, zamiast wyświetlać okienko z polem na hasło, Stąd moje podejrzenie, że przesłany folder został skompresowany błędnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chciałbym nieśmiało wszystkich poinformować, że po 2-dniowej batalii spędzonej na Czacie, przesłano mi pliki w formie rozpakowanej - w sumie było to 16 plików.
Prawdę mówiąc Orange nie jest przygotowani do tego, by w profesjonalny sposób rozwiązywać nietypowe problemy Klientów w szybki i efektywny sposób. Dla tego typu problemów Orange nie tworzy wizerunku firmy zorientowanej na Klienta, w tym przypadku Indywidualnego (może Klienci biznesowi są traktowani lepiej). Klasycznym przykładem takiego właśnie nastawienia jest sugestia wykonania płatnego telefonu do serwisu Orange, by problem zaprezentować, ale niekoniecznie rozwiązać (być może takich telefonów trzeba wykonać więcej) - a to oznacza za naprawę problemów powstałych z winy Orange płaci Klient - a to jest trudne do akceptacji.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »