113
Postów
351
Kudo
3
Rozwiązań
V Urodziny Społeczności
10 tematów
100 like
Pierwszy pomysł
50 odpowiedzi
Orange Weteran
50 like
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
02-04-2024 11:17
W na przełomie marca i kwietnia 2024 otrzymałem dwie telefonicznie propozycje zmiany/ulepszenia oferty Orange. Na początku rozmowy "panienka" informuje, że - cytuję - "pana umowa została skasowana" i to w samym sobie ma oznaczać, że zyskuję na tym skasowan [...]
25-12-2023 12:53
@matrix0606 ja instrukcję do FunBox 6 pisałem ze 2 lata temu i dla siebie, żeby nie zapomnieć i także jako pomoc dla niektórych "forumiarzy"- i to u mnie zadziałało - do tej pory moja drukarka zdalnie pracuje na złączu USB bez problemów. 2 lata dla hardw [...]
24-12-2023 22:54
@matrix0606 miałem podobny problem w FlyBox,sie - opisałem go poniżej, chodzi o uaktywnienie serwera Samba w Windows 10. Gdy przeszedłem na FunBox 6 ww. uaktywnienie już miałem ustawione w W10, tak że z wydrukiem po z konfiguracji drukarki USB już nie miał [...]
02-04-2024 11:17
W na przełomie marca i kwietnia 2024 otrzymałem dwie telefonicznie propozycje zmiany/ulepszenia oferty Orange. Na początku rozmowy "panienka" informuje, że - cytuję - "pana umowa została skasowana" i to w samym sobie ma oznaczać, że zyskuję na tym skasowan [...]
25-12-2023 12:53
@matrix0606 ja instrukcję do FunBox 6 pisałem ze 2 lata temu i dla siebie, żeby nie zapomnieć i także jako pomoc dla niektórych "forumiarzy"- i to u mnie zadziałało - do tej pory moja drukarka zdalnie pracuje na złączu USB bez problemów. 2 lata dla hardw [...]
24-12-2023 22:54
@matrix0606 miałem podobny problem w FlyBox,sie - opisałem go poniżej, chodzi o uaktywnienie serwera Samba w Windows 10. Gdy przeszedłem na FunBox 6 ww. uaktywnienie już miałem ustawione w W10, tak że z wydrukiem po z konfiguracji drukarki USB już nie miał [...]
14-01-2021 20:01
Chciałbym nieśmiało wszystkich poinformować, że po 2-dniowej batalii spędzonej na Czacie, przesłano mi pliki w formie rozpakowanej - w sumie było to 16 plików. Prawdę mówiąc Orange nie jest przygotowani do tego, by w profesjonalny sposób rozwiązywać nietyp [...]
29-10-2020 12:28
Dziękuję za odpowiedź - dobrze wyjaśnia mój problem i kończy sprawę. Ale jest jednocześnie przykładem złej obsługi Klienta w Orange - by wyjaśnić sprawę musiałem spędzić około 40 minut przed komputerem - najpierw "walka z inteligentnym Max'em" który nie z [...]
07-02-2019 09:50
W rozwiązaniu tego problemie pomijaliśmy jeden wątek/temat - jak uaktywnienie Samby w routerze jest rozpoznawane przez Windows. I to było kluczem do rozwiązania problemu - po wpisaniu w wyszukiwarkę hasła "Samba w Windows 10" znalazłem film, który to wyjaś [...]
01-10-2022 15:19
Wielu z nas odwiedza Salon Orange (który pełni też rolę BOK) będąc np. "na mieście" w galerii handlowej, natykając się - przechodząc nawet przypadkowo obok jego lokalizacji. Nie planujemy tej wizyty, ale widząc logo Orange i widząc wolne stanowiska obsługi [...]
26-08-2019 18:51
Mam propozycję, aby umożliwić obsługę klientów w salonach na podstawie aplikacji mObywatel zamiast dowodu osobistego/paszportu. Pracownicy salonów mają możliwość pobrania bezpłatnej aplikacji mWeryfikator, dzięki której można zweryfikować poprawność i aute [...]