125
Postów
386
Kudo
3
Rozwiązań
V Urodziny Społeczności
100 odpowiedzi
10 tematów
100 like
Pierwszy pomysł
50 odpowiedzi
Orange Weteran
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
09-01-2025 16:43
@j131 Dzięki za sugestiead1: mam dwa SSID do 2,4 i 5,0 GHz, ale jedno hasło. Mój FB obsługuje max 13 urządzeń (gdyby wszystkie włączyć) w ramach lokalnej sieci - na stałe kablem podłączone są 3 urządzenia,, ale poprzez switch może ich być nawet siedem. I t [...]
09-01-2025 15:11
Mój FB6 obsługuje dwie sieci Wi-Fi - 2,4 i 5,0 GHzCzy hasło do FB6, czyli do jego "bebechów" hardwareowych i softwareowych, powinno być takie samo jak do jednej lub drugiej sieci Wi-Fi?Czu hasło do obu sieci Wi-Fi powinno być takie same?I wreszcie hasło d [...]
09-01-2025 10:57
Moją nazwą użykownika do logowania się do FunBoxa 6 jest "admin". Manager haseł w Googe jak i w MS Authenticator sygnalizją, że dane do logowania zostaly przejęte - haslo można zmienić w FanBox 6, ale jak zmienić nazwę użytkownika? Proszę o podpowiedź
09-01-2025 16:43
@j131 Dzięki za sugestiead1: mam dwa SSID do 2,4 i 5,0 GHz, ale jedno hasło. Mój FB obsługuje max 13 urządzeń (gdyby wszystkie włączyć) w ramach lokalnej sieci - na stałe kablem podłączone są 3 urządzenia,, ale poprzez switch może ich być nawet siedem. I t [...]
09-01-2025 15:11
Mój FB6 obsługuje dwie sieci Wi-Fi - 2,4 i 5,0 GHzCzy hasło do FB6, czyli do jego "bebechów" hardwareowych i softwareowych, powinno być takie samo jak do jednej lub drugiej sieci Wi-Fi?Czu hasło do obu sieci Wi-Fi powinno być takie same?I wreszcie hasło d [...]
09-01-2025 10:57
Moją nazwą użykownika do logowania się do FunBoxa 6 jest "admin". Manager haseł w Googe jak i w MS Authenticator sygnalizją, że dane do logowania zostaly przejęte - haslo można zmienić w FanBox 6, ale jak zmienić nazwę użytkownika? Proszę o podpowiedź
14-01-2021 20:01
Chciałbym nieśmiało wszystkich poinformować, że po 2-dniowej batalii spędzonej na Czacie, przesłano mi pliki w formie rozpakowanej - w sumie było to 16 plików. Prawdę mówiąc Orange nie jest przygotowani do tego, by w profesjonalny sposób rozwiązywać nietyp [...]
29-10-2020 12:28
Dziękuję za odpowiedź - dobrze wyjaśnia mój problem i kończy sprawę. Ale jest jednocześnie przykładem złej obsługi Klienta w Orange - by wyjaśnić sprawę musiałem spędzić około 40 minut przed komputerem - najpierw "walka z inteligentnym Max'em" który nie z [...]
07-02-2019 09:50
W rozwiązaniu tego problemie pomijaliśmy jeden wątek/temat - jak uaktywnienie Samby w routerze jest rozpoznawane przez Windows. I to było kluczem do rozwiązania problemu - po wpisaniu w wyszukiwarkę hasła "Samba w Windows 10" znalazłem film, który to wyjaś [...]
01-10-2022 15:19
Wielu z nas odwiedza Salon Orange (który pełni też rolę BOK) będąc np. "na mieście" w galerii handlowej, natykając się - przechodząc nawet przypadkowo obok jego lokalizacji. Nie planujemy tej wizyty, ale widząc logo Orange i widząc wolne stanowiska obsługi [...]
26-08-2019 18:51
Mam propozycję, aby umożliwić obsługę klientów w salonach na podstawie aplikacji mObywatel zamiast dowodu osobistego/paszportu. Pracownicy salonów mają możliwość pobrania bezpłatnej aplikacji mWeryfikator, dzięki której można zweryfikować poprawność i aute [...]