116
Postów
359
Kudo
3
Rozwiązań
V Urodziny Społeczności
10 tematów
100 like
Pierwszy pomysł
50 odpowiedzi
Orange Weteran
50 like
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
30-06-2024 20:30
@j131 Dzięki za użyteczne informacjeAd1Do każdego TV mam dociągnięty kabel Ethn, ale wykorzystuje te łącza do Internetu. Mam dwie opcjealbo ciągnąć dwa dodatkowe kable do dekoderów do 2. oddzielnych pomieszczeniach z telewizorami - ale to będzie skomplikow [...]
30-06-2024 16:44
Dziękuję wszystkim za sugestie. Dla mnie ważny jest bilans kosztów. W tej chwili mam TV Sat z Polsat Box (dekoder EvoBox PVR + dekoder multiroom HDR300) i płacę miesięcznie 75 zł za pakiet ok. 140 kanałów.Dzisiaj Orange kasuje mnie na ok.150 zł/miesiąc z [...]
30-06-2024 12:41
Mam Orange Love z Funbox 6 na 300 Mb/s. W ustawieniach FB6 widzę, że TV jest aktywna i chcę z niej korzystać. Mam w związku z tym pytania:1. jaki wybrać dekoder (mam odbiorniki TV 4K)2. potrzebuję też dekodera multiroom3. ile będzie kosztować rozszerzenie/ [...]
30-06-2024 20:30
@j131 Dzięki za użyteczne informacjeAd1Do każdego TV mam dociągnięty kabel Ethn, ale wykorzystuje te łącza do Internetu. Mam dwie opcjealbo ciągnąć dwa dodatkowe kable do dekoderów do 2. oddzielnych pomieszczeniach z telewizorami - ale to będzie skomplikow [...]
30-06-2024 16:44
Dziękuję wszystkim za sugestie. Dla mnie ważny jest bilans kosztów. W tej chwili mam TV Sat z Polsat Box (dekoder EvoBox PVR + dekoder multiroom HDR300) i płacę miesięcznie 75 zł za pakiet ok. 140 kanałów.Dzisiaj Orange kasuje mnie na ok.150 zł/miesiąc z [...]
30-06-2024 12:41
Mam Orange Love z Funbox 6 na 300 Mb/s. W ustawieniach FB6 widzę, że TV jest aktywna i chcę z niej korzystać. Mam w związku z tym pytania:1. jaki wybrać dekoder (mam odbiorniki TV 4K)2. potrzebuję też dekodera multiroom3. ile będzie kosztować rozszerzenie/ [...]
14-01-2021 20:01
Chciałbym nieśmiało wszystkich poinformować, że po 2-dniowej batalii spędzonej na Czacie, przesłano mi pliki w formie rozpakowanej - w sumie było to 16 plików. Prawdę mówiąc Orange nie jest przygotowani do tego, by w profesjonalny sposób rozwiązywać nietyp [...]
29-10-2020 12:28
Dziękuję za odpowiedź - dobrze wyjaśnia mój problem i kończy sprawę. Ale jest jednocześnie przykładem złej obsługi Klienta w Orange - by wyjaśnić sprawę musiałem spędzić około 40 minut przed komputerem - najpierw "walka z inteligentnym Max'em" który nie z [...]
07-02-2019 09:50
W rozwiązaniu tego problemie pomijaliśmy jeden wątek/temat - jak uaktywnienie Samby w routerze jest rozpoznawane przez Windows. I to było kluczem do rozwiązania problemu - po wpisaniu w wyszukiwarkę hasła "Samba w Windows 10" znalazłem film, który to wyjaś [...]
01-10-2022 15:19
Wielu z nas odwiedza Salon Orange (który pełni też rolę BOK) będąc np. "na mieście" w galerii handlowej, natykając się - przechodząc nawet przypadkowo obok jego lokalizacji. Nie planujemy tej wizyty, ale widząc logo Orange i widząc wolne stanowiska obsługi [...]
26-08-2019 18:51
Mam propozycję, aby umożliwić obsługę klientów w salonach na podstawie aplikacji mObywatel zamiast dowodu osobistego/paszportu. Pracownicy salonów mają możliwość pobrania bezpłatnej aplikacji mWeryfikator, dzięki której można zweryfikować poprawność i aute [...]