Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedluzenie umowy

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 8
  • 0

Przedluzenie umowy

Kończy mi się umowa na 4 numery. Złożyłem wypowiedzenie, zero reakcji że strony operatora. Czy Orange tak traktuje wszystkich swoich klientów?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 22, Pasjonat
  • 246
  • 956
  • 10

Przedluzenie umowy

Nie ma co liczyć na to, że po złożeniu wypowiedzenia operator automatycznie się skontaktuje i zaproponuje z marszu lepsze warunki byle klient został. Zawsze można samemu spróbować się skontaktować i zobaczyć na co można liczyć. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 36, Guru *
  • 5700
  • 13386
  • 222

Przedluzenie umowy

@Mariusz71Jakiej reakcji oczekujesz? Chcesz zrezygnować? Przecież złożyłeś wypowiedzenie...Chcesz potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i zapewnienia o terminowym ich wyłączeniu? Zawsze możesz napisdać na czacie i zapytać o losy tych numerów. Jeśli np nie wyraziłeś wcześniej zgody na kontakty handlowe, to nikt do Ciebie nie zadzwoni


Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 8
  • 0

Przedluzenie umowy

Każda szanującą się firmą usługowa czy finansowa w tym kraju po złożeniu przez klienta wypowiedzenia umowy kontaktuję się z nim i robi wszystko aby go zatrzymać. Orange tego nie robi jak widzę, a zgody handlowe wyraziłem na kontakt.


Poziom 36, Guru *
  • 3099
  • 7781
  • 131

Przedluzenie umowy

@Mariusz71  jeżeli złożyłeś wypowiedzenie tylko aby "wymusić" lepsze warunki przedłużenia, to powiem Ci że możesz się zawieść, taka forma w Orange już od dawna nie działa. Skoro odchodzisz to przy składaniu wypowiedzenia dostałeś info z terminem zakończenia umowy, lecz jeśli myślisz o pozostaniu to radzę zadzwonić na infolinię przed końcem umowy i porozmawiać z konsultantem "po ludzku", być może znajdzie się jakiś rabacik dla Ciebie.


Poziom 36, Guru *
  • 5700
  • 13386
  • 222

Przedluzenie umowy

@Mariusz71Każdy operator oddzwania. Każdemu zależy na utrzymaniu klienta. To, że akurat nikt od obecnego nie dzwoni, może być przypadkiem i jeśli pozostawisz to samemu sobie, to klamka zapadnie i umowy wygasną. Warto rozmawiać...i pytać


Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 8
  • 0

Przedluzenie umowy

Zapytałem i w ramach długoletniej współpracy zaproponowano mi abonament na 4 numery o 50 % droższy od dotychczasowego. Naprawdę warto rozmawiać. Czas na zmiany.


Poziom 36, Guru *
  • 5700
  • 13386
  • 222

Przedluzenie umowy

@Mariusz71No widzisz...jakbyś nie porozmawiał, to byś nie wiedział na czym stoisz...a tak wiesz wszystko..:) "Rozwiązanie" w zasięgu ręki i...słuchawki


Poziom 30, Ekspert
  • 1151
  • 2260
  • 70

Przedluzenie umowy

@Mariusz71 

 

Musisz czekać cierpliwie. Ostatnio Orange zmienił politykę dla rezygnujących z usług.


Poziom 36, Guru *
  • 6603
  • 12456
  • 204

Przedluzenie umowy


@Mariusz71napisał(-a)

Kończy mi się umowa na 4 numery. Złożyłem wypowiedzenie, zero reakcji że strony operatora. Czy Orange tak traktuje wszystkich swoich klientów?


Programu utrzymania klienta już nie ma, więc nie oczekuj że Orange szybko oddzwoni i zaproponuje super ofertę, zresztą tego już żaden operator nie praktykuje, chyba że wirtualny.


Poziom 22, Pasjonat
  • 246
  • 956
  • 10

Przedluzenie umowy

Nie ma co liczyć na to, że po złożeniu wypowiedzenia operator automatycznie się skontaktuje i zaproponuje z marszu lepsze warunki byle klient został. Zawsze można samemu spróbować się skontaktować i zobaczyć na co można liczyć. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście