- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.
Mam pytanie czy przedłużając umowę na światłowód można uzyskać jakiś rabat, czy ceny są takie same jak dla nowych klientów ?
_____________
* Przeniesione z działu Internet domowy – moderator Kinga
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa przedłużona online przez MO, było 100 Mb/s za 69,99 zł i FB 3.0, jest 600 Mb/s za 64,99 zł i FB 6, więc i prędkość większa i rabacik, czekam tylko na kuriera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przedłużenie umowy światłowód
@slav72 kazda taka sprawa jest rozpatrywana indywidualnie. Skantaktuj sie z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt
i spróbuj cos wynegocjowac z konsultantem. 😜 Ewentualnie po zalogowaniu do Moj Orange sprawdz czy nie masz jakiejs oferty przedluzenia.
🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przedłużenie umowy światłowód
@slav72 ostatnio trudno od Orange zdobyć rabaty za przedłużenie umowy. Może Tobie się uda, warto sprawdzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przedłużenie umowy światłowód
Pytam na forum, gdyż opcja przedłużenia na Mój Orange jest w tej samej cenie jak dla nowych, to samo jak wydzwaniają konsultanci przedstawiają oferty bez upustów lub bonusów. Dwa lata temu jak przedłużałem to dali rok za pół ceny i rok w standardowej cenie a teraz nic, traktują stałego jak nowego😡
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przedłużenie umowy światłowód
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przedłużenie umowy światłowód
@slav72 to prawda, że kiedyś dało się jakiś bonus za przedłużenie umowy zyskać. Obecnie stały klient jest tak samo traktowany jak nowy i trudno jakiekolwiek rabaty uzyskać. Taka sytuacja trwa już od jakiegoś czasu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przedłużenie umowy światłowód
Dzięki za odpowiedzi, swoją drogą nie bardzo rozumiem postawę Orange w stosunku do stałych klientów. Mam usługi na umowę u innych ( komórki, telewizja) i tam przy każdym przedłużaniu usług bez żadnego problemu uzyskuję rabaty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przedłużenie umowy światłowód
@slav72 taką decyzja Orange. Chcesz, to podpisujesz umowę, nie chcesz, nie podpisujesz. Ja zrezygnowałem, bo mi podwyższyli abonament jak chciałem przedłużyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przedłużenie umowy światłowód
Ja niestety będę musiał przedłużyć na warunkach Orange, internet jest mi niezbędny, a wyboru innego operatora światłowodu brak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przedłużenie umowy światłowód
Ten problem dotyczy nie tylko Orange. U innych jest podobnie. Dla nowych klientow ceny i warunki umowy sa duzo bardziej korzystne niz dla obecnych abonentow. Taka nowa swiecka tradycja😁
- « Poprzedni
- Następny »