Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedluzenie umowy

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 8
  • 0

Przedluzenie umowy

Kończy mi się umowa na 4 numery. Złożyłem wypowiedzenie, zero reakcji że strony operatora. Czy Orange tak traktuje wszystkich swoich klientów?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Przedluzenie umowy

Nie ma co liczyć na to, że po złożeniu wypowiedzenia operator automatycznie się skontaktuje i zaproponuje z marszu lepsze warunki byle klient został. Zawsze można samemu spróbować się skontaktować i zobaczyć na co można liczyć. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59386
  • 722

Przedluzenie umowy

@Mariusz71Jakiej reakcji oczekujesz? Chcesz zrezygnować? Przecież złożyłeś wypowiedzenie...Chcesz potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i zapewnienia o terminowym ich wyłączeniu? Zawsze możesz napisdać na czacie i zapytać o losy tych numerów. Jeśli np nie wyraziłeś wcześniej zgody na kontakty handlowe, to nikt do Ciebie nie zadzwoni


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 8
  • 0

Przedluzenie umowy

Każda szanującą się firmą usługowa czy finansowa w tym kraju po złożeniu przez klienta wypowiedzenia umowy kontaktuję się z nim i robi wszystko aby go zatrzymać. Orange tego nie robi jak widzę, a zgody handlowe wyraziłem na kontakt.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Przedluzenie umowy

@Mariusz71  jeżeli złożyłeś wypowiedzenie tylko aby "wymusić" lepsze warunki przedłużenia, to powiem Ci że możesz się zawieść, taka forma w Orange już od dawna nie działa. Skoro odchodzisz to przy składaniu wypowiedzenia dostałeś info z terminem zakończenia umowy, lecz jeśli myślisz o pozostaniu to radzę zadzwonić na infolinię przed końcem umowy i porozmawiać z konsultantem "po ludzku", być może znajdzie się jakiś rabacik dla Ciebie.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59386
  • 722

Przedluzenie umowy

@Mariusz71Każdy operator oddzwania. Każdemu zależy na utrzymaniu klienta. To, że akurat nikt od obecnego nie dzwoni, może być przypadkiem i jeśli pozostawisz to samemu sobie, to klamka zapadnie i umowy wygasną. Warto rozmawiać...i pytać


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 8
  • 0

Przedluzenie umowy

Zapytałem i w ramach długoletniej współpracy zaproponowano mi abonament na 4 numery o 50 % droższy od dotychczasowego. Naprawdę warto rozmawiać. Czas na zmiany.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59386
  • 722

Przedluzenie umowy

@Mariusz71No widzisz...jakbyś nie porozmawiał, to byś nie wiedział na czym stoisz...a tak wiesz wszystko..:) "Rozwiązanie" w zasięgu ręki i...słuchawki


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1180
  • 2463
  • 70

Przedluzenie umowy

@Mariusz71 

 

Musisz czekać cierpliwie. Ostatnio Orange zmienił politykę dla rezygnujących z usług.

Anonim

Nie dotyczy

Przedluzenie umowy


@Mariusz71napisał(-a)

Kończy mi się umowa na 4 numery. Złożyłem wypowiedzenie, zero reakcji że strony operatora. Czy Orange tak traktuje wszystkich swoich klientów?


Programu utrzymania klienta już nie ma, więc nie oczekuj że Orange szybko oddzwoni i zaproponuje super ofertę, zresztą tego już żaden operator nie praktykuje, chyba że wirtualny.

Anonim

Nie dotyczy

Przedluzenie umowy

Nie ma co liczyć na to, że po złożeniu wypowiedzenia operator automatycznie się skontaktuje i zaproponuje z marszu lepsze warunki byle klient został. Zawsze można samemu spróbować się skontaktować i zobaczyć na co można liczyć.