- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kończy mi się umowa na 4 numery. Złożyłem wypowiedzenie, zero reakcji że strony operatora. Czy Orange tak traktuje wszystkich swoich klientów?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie ma co liczyć na to, że po złożeniu wypowiedzenia operator automatycznie się skontaktuje i zaproponuje z marszu lepsze warunki byle klient został. Zawsze można samemu spróbować się skontaktować i zobaczyć na co można liczyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedluzenie umowy
@Mariusz71Jakiej reakcji oczekujesz? Chcesz zrezygnować? Przecież złożyłeś wypowiedzenie...Chcesz potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i zapewnienia o terminowym ich wyłączeniu? Zawsze możesz napisdać na czacie i zapytać o losy tych numerów. Jeśli np nie wyraziłeś wcześniej zgody na kontakty handlowe, to nikt do Ciebie nie zadzwoni
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedluzenie umowy
Każda szanującą się firmą usługowa czy finansowa w tym kraju po złożeniu przez klienta wypowiedzenia umowy kontaktuję się z nim i robi wszystko aby go zatrzymać. Orange tego nie robi jak widzę, a zgody handlowe wyraziłem na kontakt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedluzenie umowy
@Mariusz71 jeżeli złożyłeś wypowiedzenie tylko aby "wymusić" lepsze warunki przedłużenia, to powiem Ci że możesz się zawieść, taka forma w Orange już od dawna nie działa. Skoro odchodzisz to przy składaniu wypowiedzenia dostałeś info z terminem zakończenia umowy, lecz jeśli myślisz o pozostaniu to radzę zadzwonić na infolinię przed końcem umowy i porozmawiać z konsultantem "po ludzku", być może znajdzie się jakiś rabacik dla Ciebie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedluzenie umowy
@Mariusz71Każdy operator oddzwania. Każdemu zależy na utrzymaniu klienta. To, że akurat nikt od obecnego nie dzwoni, może być przypadkiem i jeśli pozostawisz to samemu sobie, to klamka zapadnie i umowy wygasną. Warto rozmawiać...i pytać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedluzenie umowy
Zapytałem i w ramach długoletniej współpracy zaproponowano mi abonament na 4 numery o 50 % droższy od dotychczasowego. Naprawdę warto rozmawiać. Czas na zmiany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedluzenie umowy
@Mariusz71No widzisz...jakbyś nie porozmawiał, to byś nie wiedział na czym stoisz...a tak wiesz wszystko..:) "Rozwiązanie" w zasięgu ręki i...słuchawki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedluzenie umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedluzenie umowy
@Mariusz71napisał(-a)Kończy mi się umowa na 4 numery. Złożyłem wypowiedzenie, zero reakcji że strony operatora. Czy Orange tak traktuje wszystkich swoich klientów?
Programu utrzymania klienta już nie ma, więc nie oczekuj że Orange szybko oddzwoni i zaproponuje super ofertę, zresztą tego już żaden operator nie praktykuje, chyba że wirtualny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie ma co liczyć na to, że po złożeniu wypowiedzenia operator automatycznie się skontaktuje i zaproponuje z marszu lepsze warunki byle klient został. Zawsze można samemu spróbować się skontaktować i zobaczyć na co można liczyć.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »