Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Proszę o pomoc.


Poziom 37, Guru **
  • 8403
  • 27932
  • 368

Proszę o pomoc.

@Kinzi  to nic nie zmienia. Przejdź cała procedure, a jeśli bonus się nie naliczy, reklamuj... Z poziomu reklamacji jest możliwość wprowadzenia odpowiedniej zniżki w abonamencie


Poziom 36, Guru *
  • 5142
  • 17689
  • 211

Proszę o pomoc.

@Kinzi  udało się przedłużyć umowę? voucher rabatowy naliczył się przy składaniu zamówienia?


Poziom 13, Recenzent
  • 7
  • 23
  • 0

Proszę o pomoc.

Tak, pisałam wcześniej. Udało się wszystko. Umowa przedłużona. Bardzo dziękuję za pomoc. Ale zastanawiam się czy zareklamować tak jak pisali na forum że rabatu nie mogłam aktywować. Tylko nie chcem. Przedobrzyc🤭 jeszcze raz dziękuję. 


Poziom 36, Guru *
  • 4986
  • 13825
  • 170

Proszę o pomoc.

@Kinzi  nie bardzo rozumiem, czy rabat został aktywowany przy przedłużeniu umowy, czy nie. Jeśli tak, to co najwyżej można by opisać sytuację jako błąd aplikacji i to zgłosić.

Jeśli nie, to warto skorzystać z drogi reklamacyjnej.


Poziom 13, Recenzent
  • 7
  • 23
  • 0

Proszę o pomoc.

Rabat który miałam w aplikacji nie został aktywowany. Wykorzystałam inny spoza aplikacji, strony internetowej.


Poziom 36, Guru *
  • 5142
  • 17689
  • 211

Proszę o pomoc.

@Kinzi czyli zadziałał rabat w opcji takiej jak przedstawiłem tu


@slav72napisał(-a)

Z tego co pamiętam (jak przedłużałem umowę online przez MO w styczniu) to ten voucher rabatowy był widoczny pod koniec składania zamówienia, przed samą finalizacją przedłużenia, można było go sprawdzić klikając w wirtualny przycisk "Twoje rabaty".