- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc.
Mam przyznany rabat w aplikacji 10 zł na przedłuzenie umowy. Brak kodow. Jest napiane ze rabat dostepny przy finalizacji. Jednak za kazdym razem gdy chcem złożyć zamówienie pojawia się błąd. Konsultanci nie widzą tego rabatu. Gdzie szukać pomocy? powiedziano mi na infolini że to wina złożonej rezygnacji, że trzeb ają wycofać. Rezygnację wycofałam i dalej ten sam błąd. Co mam zrobić? Wysłalam na czacie z konsulatnem screen tego rabatu i potwierdzil, że dot. mojego Orange Love mini. Ale oni go nie widzą. Tylko w aplikacji jest. Jak mam to zrobić ab go inaczej uaktywnić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc.
Orange love mini. Internet mobilny i abonament. Ojej a dalej to nie wiem. Chyba LTE. Jak mogę sprawdzić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc.
@Kinzi odpowiedź zależy od tego czy masz ten pakiet w światłowodzie, czy też innej technologii kablowej, czy internet mobilny - LTE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc.
Z tego co pamiętam (jak przedłużałem umowę online przez MO w styczniu) to ten voucher rabatowy był widoczny pod koniec składania zamówienia, przed samą finalizacją przedłużenia, można było go sprawdzić klikając w wirtualny przycisk "Twoje rabaty".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc.
Przypadkowo wcisnęłam rozwiazanie🤭 nie mam kodu. W treści jest napisane że rabat naliczy się przy finalizacji zamówinia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc.
@Kinzi jeżeli przypadkowo kliknęłaś w rozwiązanie to możesz to "odkilkać" 😉, mianowicie w poście oznaczonym jako rozwiązanie klikasz w trzy kropki w prawym górnym rogu i z menu rozwijanego wybierasz "To nie jest rozwiązanie" klikasz i załatwione, po czym oznaczasz inny post.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc.
@Kinzi rób co zamierzałaś. Składaj zamówienie. Ważne, abyś miała podstawę do otrzymania tego rabatu. Musisz to udokumentować i nawet jeśli się nie naliczy, to nic straconego. Reklamując to nienaliczenie możesz otrzymać zniżkę po uznanej reklamacji w postaci wpisu w systemie i odliczania kwoty rabatu automatycznie przez systemy bilingowe w okresie ważności umowy i rabatu.
Co zaś do rozwiązania, to możesz odklikać, lub zgłosić do moderatora. Nic straconego...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »