Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Proszę o pomoc.


Poziom 13, Recenzent
  • 7
  • 23
  • 0

Proszę o pomoc.

Mam przyznany rabat w aplikacji 10 zł na przedłuzenie umowy. Brak kodow. Jest napiane ze rabat dostepny przy finalizacji. Jednak za kazdym razem gdy chcem złożyć zamówienie pojawia się błąd. Konsultanci nie widzą tego rabatu. Gdzie szukać pomocy? powiedziano mi na infolini że to wina złożonej rezygnacji, że trzeb ają wycofać. Rezygnację wycofałam i dalej ten sam błąd. Co mam zrobić? Wysłalam na czacie z konsulatnem screen tego rabatu i potwierdzil, że dot. mojego Orange Love mini. Ale oni go nie widzą. Tylko w aplikacji jest. Jak mam to zrobić ab go inaczej uaktywnić?

15 ODPOW. 15

Poziom 34, Ekspert
  • 1723
  • 3426
  • 156

Proszę o pomoc.

To jest love mini po FTTH czy xDSL czy LTE ?

Poziom 13, Recenzent
  • 7
  • 23
  • 0

Proszę o pomoc.

Orange love mini. Internet mobilny i abonament.  Ojej a dalej to nie wiem. Chyba LTE. Jak mogę sprawdzić? 


Poziom 36, Guru *
  • 4986
  • 13832
  • 170

Proszę o pomoc.

@Kinzi  odpowiedź zależy od tego czy masz ten pakiet w światłowodzie, czy też innej technologii kablowej, czy internet mobilny - LTE.


Poziom 34, Ekspert
  • 1723
  • 3426
  • 156

Proszę o pomoc.

Rozumiem że nie masz kodu - vouchera który należy wpisać podczas przedłużanie umowy ?

Poziom 36, Guru *
  • 5147
  • 17723
  • 211

Proszę o pomoc.

Z tego co pamiętam (jak przedłużałem umowę online przez MO w styczniu) to ten voucher rabatowy był widoczny pod koniec składania zamówienia, przed samą finalizacją przedłużenia, można było go sprawdzić klikając w wirtualny przycisk "Twoje rabaty".


Poziom 13, Recenzent
  • 7
  • 23
  • 0

Proszę o pomoc.

Przypadkowo wcisnęłam rozwiazanie🤭 nie mam kodu. W treści jest napisane że rabat naliczy się przy finalizacji zamówinia. 


Poziom 36, Guru *
  • 5147
  • 17723
  • 211

Proszę o pomoc.

@Kinzi  jeżeli przypadkowo kliknęłaś w rozwiązanie to możesz to "odkilkać" 😉, mianowicie w poście oznaczonym jako rozwiązanie klikasz w trzy kropki w prawym górnym rogu i z menu rozwijanego wybierasz "To nie jest rozwiązanie" klikasz i załatwione, po czym oznaczasz inny post.


Poziom 37, Guru **
  • 8435
  • 28067
  • 372

Proszę o pomoc.

@Kinzi  rób co zamierzałaś. Składaj zamówienie. Ważne, abyś miała podstawę do otrzymania tego rabatu. Musisz to udokumentować i nawet jeśli się nie naliczy, to nic straconego. Reklamując to nienaliczenie możesz otrzymać zniżkę po uznanej reklamacji w postaci wpisu w systemie i odliczania kwoty rabatu automatycznie przez systemy bilingowe w okresie ważności umowy i rabatu. 

Co zaś do rozwiązania, to możesz odklikać, lub zgłosić do moderatora. Nic straconego... 


Poziom 13, Recenzent
  • 7
  • 23
  • 0

Proszę o pomoc.

Jest to internet mobilny.