Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 37, Nawigator Galaktyczny

samodzielne zarządzanie hasłami do usług w Nowym Mój Orange

Nie wiem na jakim etapie jest zarządzanie usługami stacjonarnymi w Nowym Mój Orange, ale zgłoszę już pomysł dotyczący dodania w obszarze "zabezpieczenia" możliwości samodzielnego ustanawiania/zmiany hasła do usługi telefonii VoIP. Aktualne uprawnienia na załączonym obrazku.zabezpieczenia.JPG 

 

skoro są hasła do Neostrady i TV to może uda się dodać także do VoIP. Co prawda na tę chwilę widać "zmień" tylko przy Neostradzie... więc może od razu poszerzę propozycję o umożliwienie zmiany, a nie tylko podgląd, hasła do TV.

17-12-2017 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Zamknięty

Komentarze
Pracuję w Orange

Jak wejść na stronkę, którą powyżej pokazujesz. Nie moge znaleźć 🙂

17-12-2017

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny

@MrNikt taki widok mam na stronie Nowe Mój Orange - https://www.orange.pl/moj-orange/uslugi-pakietowe - część "zabezpieczenia". Być może część adresu "usługi-pakietowe" jest dlatego że mam łączone tj. mobilne i stacjonarne.

17-12-2017

Nie dotyczy

@MrNiktŻeby zobaczyć to trzeba zalogować się NMO

17-12-2017

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny

I to co pokazałem na obrazku jest tylko fragmentem strony, oczywiście, że po zalogowaniu. 😉 dlatego zamazałem moje numery, login itd.

17-12-2017

Pracuję w Orange

NIE mogę się zalogować na tej stronie. Ciagle mam "Wystąpił nieznany błąd podczas logowania."

18-12-2017

Pracuję w Orange

Nie działa także przypomnienie hasła.

18-12-2017

Nie dotyczy

@MrNiktNie wszyscy mogą się zalogować bo pewnie nie dostałeś zaproszenia   

18-12-2017

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny

ha ha ha @MrNikt poczytaj wątki dotyczące Nowego Mój Orange, sporo sygnałów, że nie można dostać hasła, że nie można się zarejestrować bo jakieś problemy z e-mailem /ami przypisanymi do kont itd. @Anonim  chyba już nie ma zaproszeń, bo jest wymuszana migracja... 

18-12-2017

Nie dotyczy

@Misiek62Ja nie mam możliwości do wymuszonej migracji.

18-12-2017

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny

OK  @Anonim wiem, że ta migracja nie jest jeszcze powszechna, tylko do klientów usług mobilnych, ale chyba też pakietowych (Orange Love).

18-12-2017

Nie dotyczy

Ja mam tylko stacjonarny Internet jeszcze przez 39 dni a twój problem może być spowodowany ze masz już nowy Mój Orange.

18-12-2017

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny

Status zmieniony na: Zamknięty

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny

Pomysł w ciągu 3 mies. nie zdobył wymaganych 10 głosów, więc zgodnie z Zasadami Nasz Orange temat zamykamy i nie będziemy śledzić już pomysłu na forum. Niemniej przekazujemy go do osób odpowiedzialnych za Mój Orange.

03-04-2018

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny

@Artur opiekunie pomysłów... odgrzeję, możesz sprawdzić, czy osoby odpowiedzialne za usługę odniosły się do pomysłu?

11-12-2018