Zlikwidować MAX-a
Zdecydowanie podnoszę pomysł likwidacji Max-a w połączeniach telefonicznych do obsługi klienta. Istnienie tego czegoś szumnie nazywanego "sztuczna inteligencja" jest celowym działaniem naciągania nieświadomych klientów na koszty połączenia. Poza tym nic innego nie wnosi
01-05-2021 w Pomysły
1
Otwarty
2
Duplikat
@jerzysd już temat i pomysł był na forum NO. Na nic to się zdało. MAX z nami zostanie. Pomysł popieram ale to nic nie zmieni.
@jerzysd nawet jakby pomysł poparło wielu forumowiczów, to i tak realizacja zależy od interesów firmy, a te niestety prawdopodobnie przewidują rozwój maxa, który jest tańszy od infolinii i nie choruje...
@jerzysd a ja powiem tak, jak nie będzie Maxa to w święta i w nocy z nikim nie "pogadasz" 😉 i nic nie załatwisz ☹️ a tak kilka rzeczy osobiście załatwiłem przez Maxa i co by nie mówić w części problemów sobie radzi.
Jak nie likwidacja to chociaż rozwój w kierunku mniej mechanicznych zachowań. Istnieją już systemy automatyczne potrafiące całkiem sensownie się komunikować. A MAX jest drażniąco stereotypowy. Nazwywanie go "sztuczną inyeligencją" jest trochę ... jakby to delikatnie... na wyrost? Mógłby chociaż sensownie odpowiedzieć na pytanie o pogodę. W końcu istotne jest nie tylko to co Max potrafi załatwić ale także to, jakie wrażenie z kontaktu z Maxem wyniesie klient.
Niestety w "Pomysłach" nie można edytować postów, więc dopiszę następny gdyż w pierwszym nie zaznaczyłem że na ten pomysł jestem na "NIE" i nie popieram. 👎
Pozostanie zawsze Max na czacie na stronie internetowej, nie trzeba dzwonić i ponosić kosztów. Dlatego kiedyś była funkcja oddzwonimy do ciebie jak nie masz ochoty czekać i płacić
Podobny pomysł już istnieje https://nasz.orange.pl/t5/Pomys%C5%82y/Wywalenie-MAX-a/idi-p/225873
Status zmieniony na: Duplikat