Wykorzystanie środków pakietów
Poprawienie szybkości aktualizacji informacji o stanie konta i pakietów. Obecnie jest ze zbyt dużym opóźnieniem oraz brakuje dokładnej daty i godziny aktualizacji tej wartości.
14-10-2017 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
Pomysł ogólnie ok, więc zagłosuję na niego.
Ale technicznie może być to trudne do realizacji.
Jeśli ktoś w trakcie połączenia głosowego lub internetowego sprawdza stan, to zawsze mogą być rozbieżności.
A tu mowa chyba o mobile?
Tak @Piotrekk85, ale zauważ, że z pozycji zakładki Mój Orange (najprostszy sposób przejścia na konto z NO) wchodzisz w stacjonarne. Nie wiem jak działa to wtedy, jeżeli masz tylko mobilne, lecz podejrzewam, że musisz przejść dłuższą drogę, by mieć dostęp do NMO. Bo mając, jak ja, przełączasz się pomiędzy usługami i zanim to zrobię, klikam najpierw w tę ikonkę (gdy widzę opóźnienia w aktualizacji) i wtedy przełączam na mobilne (mam dwie). Póki co, działa poprawnie, bo sam widziałeś MB z mojej próby wczytania strony na telefonie.
Tylko jak to ma się do pomysłu? Aplikacja mobilna (na telefon) jest zupełnie inna niż serwis w przeglądarce. Tego na mobile (aplikacja na telefone) nie ma.
@Piotrekk85, nie określono w pomyśle , czy z aplikacji, czy też z przeglądarki. Chyba że taka zakładka jest tylko w aplikacji, to zmienia postać rzeczy.
Niestety etykiety do pomysłów widać jedynie w liście pomysłów.
Dzięki @Piotrekk85 @spiro, popieram
Status zmieniony na: Sprawdzany
Status zmieniony na: Realizowany
Zespół aplikacji bardzo mocno pracuje nad zmianami, które przyśpieszą ładowanie ekranu początkowego. Zmiany będą stopniowe, więc wielkiego przyśpieszenia nie odczujemy od razu, ale wraz z każdą kolejną wersją appki czasy ładowania powinny być krótsze, więc cel pomysłu – będzie zrealizowany. Dodatkowo, zespół aplikacji rozpoczął prace nad możliwością sprawdzenia w appce daty i godziny aktualizacji danych i wstępne plany zakładają pojawienie się tej funkcji za kilka miesięcy
Status zmieniony na: Wdrożony
Wyświetlenie stanu środków natychmiast po uruchomieniu aplikacji w tej chwili od strony technicznej nie jest możliwe, za to Zespół Aplikacji sporo pracuje nad skróceniem czasu ładowania tych danych i jeśli ktoś sprawdzał ze stoperem w październiku i teraz to na pewno zauważył dobrą zmianę 🙂 Zamykamy pomysł, bo nie wskazuje konkretnego czasu ładowania danych, a czas został poprawiony i będzie poprawiany jeszcze bardziej.