Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 27, Specjalista

Wykorzystanie środków pakietów

Poprawienie szybkości aktualizacji informacji o stanie konta i pakietów. Obecnie jest ze zbyt dużym opóźnieniem oraz brakuje dokładnej daty i godziny aktualizacji tej wartości.

14-10-2017 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 40, Guru *****

Pomysł ogólnie ok, więc zagłosuję na niego.

Ale technicznie może być to trudne do realizacji.

Jeśli ktoś w trakcie połączenia głosowego lub internetowego sprawdza stan, to zawsze mogą być rozbieżności.

14-10-2017

Nie dotyczy

@spiro, spróbuj kliknąć, jak na rysunku. U mnie działaEmotikon: Szczęśliwy

2322.PNG

14-10-2017

Poziom 40, Guru *****

A tu mowa chyba o mobile?

15-10-2017

Nie dotyczy

Tak @Piotrekk85, ale zauważ, że z pozycji zakładki Mój Orange (najprostszy sposób przejścia na konto z NO) wchodzisz w stacjonarne. Nie wiem jak działa to wtedy, jeżeli masz tylko mobilne, lecz podejrzewam, że musisz przejść dłuższą drogę, by mieć dostęp do NMO. Bo mając, jak ja, przełączasz się pomiędzy usługami i zanim to zrobię, klikam najpierw w tę ikonkę (gdy widzę opóźnienia w aktualizacji) i wtedy przełączam na mobilne (mam dwie). Póki co, działa poprawnie, bo sam widziałeś MB z mojej próby wczytania strony na telefonie. 

15-10-2017

Poziom 40, Guru *****

Tylko jak to ma się do pomysłu? Aplikacja mobilna (na telefon) jest zupełnie inna niż serwis w przeglądarce. Tego na mobile (aplikacja na telefone) nie ma.

15-10-2017

Nie dotyczy

@Piotrekk85, nie określono w pomyśle , czy z aplikacji, czy też z przeglądarki. Chyba że taka zakładka jest tylko w aplikacji, to zmienia postać rzeczy.

15-10-2017

Poziom 40, Guru *****

Niestety etykiety do pomysłów widać jedynie w liście pomysłów.

15-10-2017

Poziom 34, Ekspert

Status zmieniony na: Sprawdzany

Poziom 34, Ekspert

Status zmieniony na: Realizowany

Zespół aplikacji bardzo mocno pracuje nad zmianami, które przyśpieszą ładowanie ekranu początkowego. Zmiany będą stopniowe, więc wielkiego przyśpieszenia nie odczujemy od razu, ale wraz z każdą kolejną wersją appki czasy ładowania powinny być krótsze, więc cel pomysłu – będzie zrealizowany. Dodatkowo, zespół aplikacji rozpoczął prace nad możliwością sprawdzenia w appce daty i godziny aktualizacji danych i wstępne plany zakładają pojawienie się tej funkcji za kilka miesięcy Emotikon: Szczęśliwy

16-11-2017

Poziom 34, Ekspert

Status zmieniony na: Wdrożony

Wyświetlenie stanu środków natychmiast po uruchomieniu aplikacji w tej chwili od strony technicznej nie jest możliwe, za to Zespół Aplikacji sporo pracuje nad skróceniem czasu ładowania tych danych i jeśli ktoś sprawdzał ze stoperem w październiku i teraz to na pewno zauważył dobrą zmianę 🙂 Zamykamy pomysł, bo nie wskazuje konkretnego czasu ładowania danych, a czas został poprawiony i będzie poprawiany jeszcze bardziej.

15-02-2018