Usunięcie konta w NMO od ręki!
Cześć Wam,
wysuwam propozycję, aby była możliwość usunięci akonta od ręki, a nie jak jest teraz po 10 dniach.
Chcąc usunąć konto, wchodząc w odpowiednie zakładki po zalogowaniu się do NMO, robimy to przemyślanie, dlatego czekanie 10 dni utrudnia założenie nowego konta i jest zbędne.
25-01-2019 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
Myślę, że ludzie, którzy zaplanowali tak a nie inaczej cały proces usuwania konta, nie zakładali, że ktoś może chcieć je usunąć po to... By je na nowo założyć 🙂
Ale nie wykluczam, że dla rzeszy innych użytkowników ta konkretna kwestia ma także znaczenie. Poczekajmy zatem na ewentualne głosy, opinie...
Ale po co usuwać konto, aby je ponownie założyć? Możesz sprecyzować? To jest bez sensu, bo nowe konto będzie przecież na dokładnie te same dane...
Usunięcie konta w domyśle miało odbywać się z opóźnieniem, aby uniknąć sytuacji, w której ktoś usunie je przypadkowo. Ponowne założenie konta wymagać może bowiem kontaktu z Orange.
@Jarek, nie da się usunąć przypadkowo w NMO. Jest specjalna zakładka, chyba że ktoś dużo wypił.
Po to usunąć, aby zmienić hasło lub maila ! W przeciwnym razie potrzebny jest kontakt z Obsługa co nie każdy to lubi, bo na BOK co konsultant to inne zdanie (potwierdzenia na forum). Oczywiście wszedłem dziś na czat i 15 minut zajęty i zrezygnowałem. Dlatego wszystko powinno być ułatwieniem dla klienta w tym usunięcie konta od ręki.
Wg mnie powinno byc inaczej. Dezaktywacja na 9 dni z opcją wycofania usunięcia konta. 10 - finito 😉
@Ron, maila możemy zmienić od ręki na czacie lub infolinii.
Hasło zmienisz sam w zakładce Zabezpieczenia (teraz to zdaje się "dane i ustawienia")
@Jarek, hasło nie można zmienić na podobne różniące się szczegółami, można obejść temat jak już wspomniałem na forum. Na czacie czekałem dziś 15 minut i nic, a infolinia i zabawa mnie nie interesuje. Takie proste tematy większość powinna sama załatwić bez potrzeby Obsługi.
Jestem za opcją usunięcie od ręki z możliwością przywrócenia przez 10-14 dni.
@Ron, brałeś pod uwagę utratę "przywilejów"? Nie pierwszy to raz, że ktoś usunął, potem wrócił, albo znowu się rozmyślił. Uważam, że z powodów osobistych usunięcie konta powinno dać możliwość dystansowania się od pochopnej decyzji. Chyba, że chcesz usunąć Rona i "startować" od nowa pod innym nickiem, to problem jest realny. Sądzę, że w takim wypadku indywidualny tok poprzez PW szybciej ominąłby problem usuwania. A co do hasła, to drogą testów i jak piszesz, z opcją przypomnienia, hasło nie jest problemem. Ja mogę poprzeć warunkowo, o ile to naprawdę problem. @Wiktor........aż się zadumał
@Anonim, chodzi o konto w Nowym Mój Orange, nie starym (na którym jeszcze oparte jest nasze forum)
@Arti_Kn_Pl, dobre rozwiązanie. Oczywiście to jest tylko pomysł, ale czasem czekanie, aż się uprawomocni proces usuwania konta może być frustrujący.
Kiedyś usuwali mi konto przez Obsługę @Jarek, bo chciałem zwolnić maila, aby pod niego podpiąć moje konto i tak samo niestety musiałem czekać.
Zobaczymy, ale dzięki za dyskusję @Anonim, @Jarek, @Piotrekk85, @Arti_Kn_Pl warto omawiać takie tematy tym bardziej, że przez NO mamy wpływ na pewne rozwiązania w Orange.
@Ron, nie wiem, może wtedy nie można było zmienić maila, ale obecnie jak najbardziej możemy zrobić to od ręki. 🙂
Chociaż jeśli mam być szczery, jestem przekonany, ze zawsze była taka możliwość - być może doradca po prostu o tym nie wiedział o.o
@Jarek, jest i była możliwość zmiany od ręki, ale na maila który nie był podpięty do innego konta, a tak było i jak poprosiłem o usunięcie konta i zmianę maila, to okazało się że muszę odczekać jakieś 10-14 dni, aż ten maila z usuniętego konta będzie wolny.
Jestem za opcją usunięcia konta Mój Orange od ręki.
Jestem za opcją @Arti_Kn_Pl i za natychmiastowym "uwolnieniem" adresu e-mail.
@Ela12, dokładnie chodzi o uwolnienie adresu email
Gdy chcesz zmienić adres email z a na b:
1. Zmieniasz z b na c
2. Zmieniasz z a na b
3.voila
Czas operacji: do 2 minut.
Przyklad:
Konto 1: Jan Kowalski, jankowalski at gmail
Konto 2: Anna Kowalska, Kowalscy at gmail
Zmiana na koncie 2, na np. Kowalskaania at gmail
Następnie zmiana na koncie 1 na Kowalscy at Gmail.
@Jarek, a można tak: z 'jankowalski (at) gmail' na 'kowalscy (at) gmail', a później - powiedzmy za godzinę - z 'kowalscy (at) gmail' na 'jankowalski (at) gmail' ?
Jestem Za a nawet Przeciw 😉
@Jarek, Ty dalej nie wiesz o co chodzi ? Masz 2 konta na Mój Orange. Zamykasz jedno z nich, a mail chcesz użyć do tego aktywnego konta Mój Orange, ale nie możesz, bo trzeba czekać, aż zamknięcie konta się uprawomocni.
@Anonim, uwożej, bo sie "wybulosz" na kole 😋
@Ron, wiem, ale obecnie jest to już możliwe. Wystarczy na zamykanym zmienić email. A wtedy od razu możesz zmienić na drugim. Z kolei nie widzę zbytnio sensu zamknięcia konta w nowym mój orange. Ponowne założenie i tak może wymagać kontaktu z obsluga, weryfikacji adresu, numeru do autoryzacji...
Poza tym, wyznaje zasadę, że lepsze jest wrogiem dobrego. Skoro teraz działa to prawidłowo, to czy powinno to zostać zmienione z ryzykiem, że coś pójdzie nie tak?
@Jarek, aby założyć konto nie jest potrzebny kontakt z Obsługą. Co do zamiany maili już rozumiem o co Ci chodzi.
@kjonca, wystarczy skontaktować się z biurem obsługi.
Jak można się skontaktować z biurem obsługi za darmo?
Wystarczy wejść po zalogowaniu się na czata. Gdy się zalogujesz, na do pojawi się opcja wejścia na czata.
Jak napisałem w innym wątku: czat NIE działa.
@Ron dzięki za pomysł 🙂 Myślę, że możemy uznać go za zrealizowany. Co prawda może nie dzieje się to "od ręki", ale maksymalny czas 48h jest już znacznie bardziej optymalny 🙂
Status zmieniony na: Realizowany
Status zmieniony na: Zrealizowany