Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Ron
Poziom 29, Specjalista

Usunięcie konta w NMO od ręki!

Cześć Wam,

wysuwam propozycję, aby była możliwość usunięci akonta od ręki, a nie jak jest teraz po 10 dniach.

Chcąc usunąć konto, wchodząc w odpowiednie zakładki po zalogowaniu się do NMO, robimy to przemyślanie, dlatego czekanie 10 dni utrudnia założenie nowego konta i jest zbędne.

 

styczeń w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Zespół Nasz Orange

Myślę, że ludzie, którzy zaplanowali tak a nie inaczej cały proces usuwania konta, nie zakładali, że ktoś może chcieć je usunąć po to... By je na nowo założyć Emotikon: Szczęśliwy

 

Ale nie wykluczam, że dla rzeszy innych użytkowników ta konkretna kwestia ma także znaczenie. Poczekajmy zatem na ewentualne głosy, opinie...

styczeń

Pracuję w Orange

Ale po co usuwać konto, aby je ponownie założyć? Możesz sprecyzować? To jest bez sensu, bo nowe konto będzie przecież na dokładnie te same dane...

 

Usunięcie konta w domyśle miało odbywać się z opóźnieniem, aby uniknąć sytuacji, w której ktoś usunie je przypadkowo. Ponowne założenie konta wymagać może bowiem kontaktu z Orange.

styczeń

Ron
Poziom 29, Specjalista

@Jarek, nie da się usunąć przypadkowo w NMO. Jest specjalna zakładka, chyba że ktoś dużo wypił. Emotikon: LOL

 

Po to usunąć, aby zmienić hasło lub maila ! W przeciwnym razie potrzebny jest kontakt z Obsługa co nie każdy to lubi, bo na BOK co konsultant to inne zdanie (potwierdzenia na forum). Oczywiście wszedłem dziś na czat i 15 minut zajęty i zrezygnowałem. Dlatego wszystko powinno być ułatwieniem dla klienta w tym usunięcie konta od ręki. 

styczeń

Poziom 40, Guru *****

Wg mnie powinno byc inaczej. Dezaktywacja na 9 dni z opcją wycofania usunięcia konta. 10 - finito 😉

styczeń

Pracuję w Orange

@Ron, maila możemy zmienić od ręki na czacie lub infolinii.

Hasło zmienisz sam w zakładce Zabezpieczenia (teraz to zdaje się "dane i ustawienia")

styczeń

Ron
Poziom 29, Specjalista

@Jarek, hasło nie można zmienić na podobne różniące się szczegółami, można obejść temat jak już wspomniałem na forum. Na czacie czekałem dziś 15 minut i nic, a infolinia i zabawa mnie nie interesuje. Takie proste tematy większość powinna sama załatwić bez potrzeby Obsługi.

styczeń

Poziom 26, Specjalista

Jestem za opcją usunięcie od ręki z możliwością przywrócenia przez 10-14 dni.

styczeń

Poziom 30, Ekspert

@Ron, brałeś pod uwagę utratę "przywilejów"? Nie pierwszy to raz, że ktoś usunął, potem wrócił, albo znowu się rozmyślił. Uważam, że z powodów osobistych usunięcie konta powinno dać możliwość dystansowania się od pochopnej decyzji. Chyba, że chcesz usunąć Rona i "startować" od nowa pod innym nickiem, to problem jest realny. Sądzę, że w takim wypadku indywidualny tok poprzez PW szybciej ominąłby problem usuwania. A co do hasła, to drogą testów i jak piszesz, z opcją przypomnienia, hasło nie jest problemem. Ja mogę poprzeć warunkowo, o ile to naprawdę problem. @Wiktor........aż się zadumał Emotikon: Język

styczeń

Pracuję w Orange

@burebusek, chodzi o konto w Nowym Mój Orange, nie starym (na którym jeszcze oparte jest nasze forum)

styczeń

Poziom 30, Ekspert
Nie wnikam w działanie platform, bo jestem cienki Bolek, więc tak na wszelki wypadek poprę Jastrzębie Zdrój, bo tak ziomale robią.

styczeń

Ron
Poziom 29, Specjalista

@Arti_Kn_Pl, dobre rozwiązanie. Oczywiście to jest tylko pomysł, ale czasem czekanie, aż się uprawomocni proces usuwania konta może być frustrujący.

Kiedyś usuwali mi konto przez Obsługę @Jarek, bo chciałem zwolnić maila, aby pod niego podpiąć moje konto i tak samo niestety musiałem czekać. Emotikon: Smutny

Zobaczymy, ale dzięki za dyskusję @burebusek@Jarek@Piotrekk85@Arti_Kn_Pl warto omawiać takie tematy tym bardziej, że przez NO mamy wpływ na pewne rozwiązania w OrangeEmotikon: Szczęśliwy

styczeń

Pracuję w Orange

@Ron, nie wiem, może wtedy nie można było zmienić maila, ale obecnie jak najbardziej możemy zrobić to od ręki. Emotikon: Szczęśliwy

Chociaż jeśli mam być szczery, jestem przekonany, ze zawsze była taka możliwość - być może doradca po prostu o tym nie wiedział o.o

styczeń

Ron
Poziom 29, Specjalista

@Jarek, jest i była możliwość zmiany od ręki, ale na maila który nie był podpięty do innego konta, a tak było i jak poprosiłem o usunięcie konta i zmianę maila, to okazało się że muszę odczekać jakieś 10-14 dni, aż ten maila z usuniętego konta będzie wolny. 

styczeń

Poziom 24, Specjalista

Jestem za opcją usunięcia konta Mój Orange od ręki.

styczeń

Poziom 20, Pasjonat

Jestem za opcją @Arti_Kn_Pl i za natychmiastowym "uwolnieniem" adresu e-mail.

styczeń

Ron
Poziom 29, Specjalista

@Ela12, dokładnie chodzi o uwolnienie adresu email Emotikon: Szczęśliwy

styczeń

Pracuję w Orange

Gdy chcesz zmienić adres email z a na b:

 

1. Zmieniasz z b na c

2. Zmieniasz z a na b

3.voila

 

Czas operacji: do 2 minut.

 

Przyklad:

 

Konto 1: Jan Kowalski, jankowalski at gmail

Konto 2: Anna Kowalska, Kowalscy at gmail

 

Zmiana na koncie 2, na np. Kowalskaania at gmail

Następnie zmiana na koncie 1 na Kowalscy at Gmail.

styczeń

Poziom 20, Pasjonat

@Jarek, a można tak: z 'jankowalski (at) gmail' na 'kowalscy (at) gmail', a później - powiedzmy za godzinę - z 'kowalscy (at) gmail' na 'jankowalski (at) gmail' ?

styczeń

Poziom 33, Ekspert

Jestem Za a nawet Przeciw Emotikon: Mrugający

styczeń

Ron
Poziom 29, Specjalista

@Jarek, Ty dalej nie wiesz o co chodzi ? Masz 2 konta na Mój Orange. Zamykasz jedno z nich, a mail chcesz użyć do tego aktywnego konta Mój Orange, ale nie możesz, bo trzeba czekać, aż zamknięcie konta się uprawomocni. 

styczeń

Poziom 30, Ekspert

@irek6311, uwożej, bo sie "wybulosz" na kole 😋 

styczeń

Poziom 33, Ekspert

Zaraz swój Pomysł dam @burebusek Emotikon: Mrugający

A tak poza tym mało mnie zaskoczy Emotikon: Mrugający

styczeń

Pracuję w Orange

@Ron, wiem, ale obecnie jest to już możliwe. Wystarczy na zamykanym zmienić email. A wtedy od razu możesz zmienić na drugim. Z kolei nie widzę zbytnio sensu zamknięcia konta w nowym mój orange. Ponowne założenie i tak może wymagać kontaktu z obsluga, weryfikacji adresu, numeru do autoryzacji...

Poza tym, wyznaje zasadę, że lepsze jest wrogiem dobrego. Skoro teraz działa to prawidłowo, to czy powinno to zostać zmienione z ryzykiem, że coś pójdzie nie tak?

styczeń

Ron
Poziom 29, Specjalista

@Jarek, aby założyć konto nie jest potrzebny kontakt z Obsługą. Co do zamiany maili już rozumiem o co Ci chodzi. Emotikon: Mrugający

styczeń

Poziom 16, Komentator
 
 
Pracuję w Orange

" Wystarczy na zamykanym zmienić email."

Gdzie w zamykanym koncie można zmienić email?

 

styczeń

Pracuję w Orange

@kjonca, wystarczy skontaktować się z biurem obsługi.

styczeń

Poziom 16, Komentator

Jak można się skontaktować z biurem obsługi za darmo?

styczeń

Pracuję w Orange

Wystarczy wejść po zalogowaniu się na czata. Gdy się zalogujesz, na do pojawi się opcja wejścia na czata.

styczeń

Poziom 16, Komentator

Jak napisałem w innym wątku: czat NIE działa.

styczeń