Strona z awariami i planowanymi pracami.
Może warto pomyśleć o stronie, na której Orange będzie informować klientów o występujących awariach (obszarze, na czym usterka polega, jak się objawia, prognoza naprawy itd.)? Dodatkowo można by tam zamieszczać informacje o planowanych pracach i możliwych utrudnieniach (słabszy sygnał itp.).
Opieram ten pomysł na dzisiejszym doświadczeniu. Wystąpiła awaria głównie z tv w Łodzi. Musiałem zadzwonić, przebijać się przez Max-a, by połączyć się i usłyszeć, że jest awaria, polega na tym i na tym i objawia się tak i tak. Szkoda czasu. Info było profesjonalne, ale po co dzwonić? Na pewno grupa klientów wybierze informację na stronie.
26-01-2021 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
Jeśli komunikatu nie usłyszałeś przez Maxa, to żadnej awarii nie było. Chwilowe przeciążenie sieci i tyle.
@Piotrekk85 , sugerujesz, że konsultant świadomie wprowadził mnie w błąd? Czy był wróżbitą, który bez podawania dokładnego opisu znał objawy? 🙂 Dla mnie "chwilowe przeciążenie sieci i tyle" nie trwa dobre kilka godzin. Chyba jednak uwierzę konsultantowi tym razem.
@ketrasaArtur - bardzo Ci dziękuję. Szukałem, ale widać nie dość wnikliwie. Czy mogę jakoś ten swój pomysł "zamknąć" w takim razie? Opcji nie widzę tutaj.
@tgidelski moderatorzy zamkną.
Pomysł wskazany przez ketrasę ma podobny cel, jednak ma inną koncepcję jeśli chodzi o realizację, dlatego nie zamykamy.
@tgidelski jakże mógłbym nie poprzeć?
ja tam jestem za. generalnie fajnie by było jakby szły @ i smsy do abonentów u których jest awaria z informacją w tej sprawie 😉 wówczas było by mniej telefonów i każdy (przynajmniej teoretycznie) byłby zadowolony 🙂
Jestem za - o ile pamięć mnie nie myli, UPC ma takie coś. Kiedy wchodzi się do panelu, widzi się informacje czy jest awaria, bądź planowane prace techniczne w naszej okolicy, co może powodować problemy z korzystaniem z usług. Generalnie nie pamiętam czy informowali SMS-owo, ale Orange jako sieć komórkowa mogłaby i taki bajer wprowadzić - to mogłoby pozytywnie wpłynąć na PR jak i klienci byliby pewniejsi - coś nie działa, dostają SMS-a i się nie denerwują dzwoniąc na infolinię.