Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 18, Badacz Przestworzy

Strona z awariami i planowanymi pracami.

Może warto pomyśleć o stronie, na której Orange będzie informować klientów o występujących awariach (obszarze, na czym usterka polega, jak się objawia, prognoza naprawy itd.)? Dodatkowo można by tam zamieszczać informacje o planowanych pracach i możliwych utrudnieniach (słabszy sygnał itp.). 

 

Opieram ten pomysł na dzisiejszym doświadczeniu. Wystąpiła awaria głównie z tv w Łodzi. Musiałem zadzwonić, przebijać się przez Max-a, by połączyć się i usłyszeć, że jest awaria, polega na tym i na tym i objawia się tak i tak. Szkoda czasu. Info było profesjonalne, ale po co dzwonić? Na pewno grupa klientów wybierze informację na stronie.

26-01-2021 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 45, Pionier Misji

Jeśli komunikatu nie usłyszałeś przez Maxa, to żadnej awarii nie było. Chwilowe przeciążenie sieci i tyle.

27-01-2021

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny

Coś mi się wydaje, że już taki pomysł był, albo dyskusja na NO.

 

27-01-2021

Poziom 18, Badacz Przestworzy

@Piotrekk85 , sugerujesz, że konsultant świadomie wprowadził mnie w błąd? Czy był wróżbitą, który bez podawania dokładnego opisu znał objawy? 🙂 Dla mnie "chwilowe przeciążenie sieci i tyle" nie trwa dobre kilka godzin. Chyba jednak uwierzę konsultantowi tym razem.

27-01-2021

Poziom 18, Badacz Przestworzy

@ketrasaArtur - bardzo Ci dziękuję. Szukałem, ale widać nie dość wnikliwie. Czy mogę jakoś ten swój pomysł "zamknąć" w takim razie? Opcji nie widzę tutaj.

27-01-2021

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny

@tgidelski moderatorzy zamkną.

27-01-2021

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy

Pomysł wskazany przez ketrasę ma podobny cel, jednak ma inną koncepcję jeśli chodzi o realizację, dlatego nie zamykamy.

27-01-2021

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny

@tgidelski jakże mógłbym nie poprzeć?

28-01-2021

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

ja tam jestem za. generalnie fajnie by było jakby szły @ i smsy do abonentów u których jest awaria z informacją w tej sprawie 😉 wówczas było by mniej telefonów i każdy (przynajmniej teoretycznie) byłby zadowolony 🙂

28-01-2021

Nie dotyczy

Jestem za - o ile pamięć mnie nie myli, UPC ma takie coś. Kiedy wchodzi się do panelu, widzi się informacje czy jest awaria, bądź planowane prace techniczne w naszej okolicy, co może powodować problemy z korzystaniem z usług. Generalnie nie pamiętam czy informowali SMS-owo, ale Orange jako sieć komórkowa mogłaby i taki bajer wprowadzić - to mogłoby pozytywnie wpłynąć na PR jak i klienci byliby pewniejsi - coś nie działa, dostają SMS-a i się nie denerwują dzwoniąc na infolinię. 

29-01-2021