Awarie masowe
W dobie koronawirusa wiele osób pracuje zdalnie cały tydzień. Awarie się zdarzają i będą się zdarzać. Masowe rzadko, ale jednak... Brakuje mi szybkich i konkretnych informacji o zasięgu, występowaniu i przybliżonym terminie usunięcia. Wiem, publikacja czegokolwiek na zewnątrz korporacji jest trudna i obłożona zapewne ograniczeniami, ale w dzisiejszych czasach informacja to podstawa i pięknym ukłonem operatora jest informowanie użytkowników o problemach, szczególnie w tak promowanej i słudze jak FTTH
Istnieje zapewne jakiś operator dyżurny usługowy, który wie co się dzieje. Koordynator ruchu czy dyspozytor.. Czy nie możnaby utworzyć ścieżki wyjątkowej o masowych uszkodzeniach i np we współpracy z różnymi formami przekazu informować na bieżąco? Na przykład szybki wpis Biura Prasowego na NO?
Nie wierzę, że to niemożliwe...odrobina chęci i jakieś rozwiązanie by się znalazło...szczególnie w weekend
27-09-2020 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
Jestem za. Wątpię, czy Orange zdecyduje się na przekazanie takich informacji.
Podobne rozwiązanie jakie proponujesz wprowadziło PGE OBRÓT. Dzwonisz na numer infolinii alarmowej 991, z automatu podawana jest informacja o braku energii z powodu awarii lub prac planowych oraz przybliżony czas, do której godziny będzie występowała przerwa.
@ketrasaArtur Czyli można...chodzi mi tylko o ogólna informację, aby ludzie wiedzieli na czym stoją
@agat13 ciekawe, czy w Orange tak się da. Dla chcącego ...
Info na stronie www nie będzie konkretne i sprecyzowane. Zachęcam wyrazić na mój Orange zgodę na kontakty w sprawach obsługowych. Dodatkowo podać komórkę i email. Info kierowane jest indywidualnie (oczywiście w niektórych sytuacja może być ciężko odebrać, ale to i tak dobrze).
Ode mnie łapka za ciekawy pomysł.
Ja bym to rozszerzył o komunikację SMS do klientów bo niestety mentalność ludzka jest taka, że jak nie mają Internetu to jak niby przeczytają komunikat na stronie? 😛 🙂
w UPC jest podobnie - wchodzi się na stronę panelu klienta, loguje się i jeśli są planowe prace bądź awaria w okolicy - jest to wyraźnie zasygnalizowane.
Jestem za 😉