Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 30, Ekspert

Awarie masowe

W dobie koronawirusa wiele osób pracuje zdalnie cały tydzień. Awarie się zdarzają i będą się zdarzać. Masowe rzadko, ale jednak... Brakuje mi szybkich i konkretnych informacji o zasięgu, występowaniu i przybliżonym terminie usunięcia. Wiem, publikacja czegokolwiek na zewnątrz korporacji jest trudna i obłożona zapewne ograniczeniami, ale w dzisiejszych czasach informacja to podstawa i pięknym ukłonem operatora jest informowanie użytkowników o problemach, szczególnie w tak promowanej i słudze jak FTTH

 Istnieje zapewne jakiś operator dyżurny usługowy, który wie co się dzieje. Koordynator ruchu czy dyspozytor.. Czy nie możnaby utworzyć ścieżki wyjątkowej o masowych uszkodzeniach i np we współpracy z różnymi formami przekazu informować na bieżąco? Na przykład szybki wpis Biura Prasowego na NO?

Nie wierzę, że to niemożliwe...odrobina chęci i jakieś rozwiązanie by się znalazło...szczególnie w weekend

wrzesień w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 37, Guru **

Jestem za. Wątpię, czy Orange zdecyduje się na przekazanie takich informacji.

 

Podobne rozwiązanie jakie proponujesz wprowadziło PGE OBRÓT. Dzwonisz na numer infolinii alarmowej 991, z automatu podawana jest informacja o braku energii z powodu awarii lub prac planowych oraz przybliżony czas, do której godziny będzie występowała przerwa.

wrzesień

Poziom 30, Ekspert

@ketrasa Czyli można...chodzi mi tylko o ogólna informację, aby ludzie wiedzieli na czym stoją

wrzesień

Poziom 37, Guru **

@agat13 ciekawe, czy w Orange tak się da. Dla chcącego ...

wrzesień

Poziom 40, Guru *****

Info na stronie www nie będzie konkretne i sprecyzowane. Zachęcam wyrazić na mój Orange zgodę na kontakty w sprawach obsługowych. Dodatkowo podać komórkę i email. Info kierowane jest indywidualnie (oczywiście w niektórych sytuacja może być ciężko odebrać, ale to i tak dobrze).

wrzesień

Poziom 20, Pasjonat

Ode mnie łapka za ciekawy pomysł.

Ja bym to rozszerzył o komunikację SMS do klientów bo niestety mentalność ludzka jest taka, że jak nie mają Internetu to jak niby przeczytają komunikat na stronie?  😛   🙂

wrzesień

Poziom 20, Pasjonat

w UPC jest podobnie - wchodzi się na stronę panelu klienta, loguje się i jeśli są planowe prace bądź awaria w okolicy - jest to wyraźnie zasygnalizowane. 

Jestem za 😉 

październik