Przywrócić Kasy w salonach Orange
Dziś jak zwykle co miesiąc byłem w salonie Orange by uregulować bieżący rachunek za usługi. Co dzień w ten sposób reguluje swoje rachunki wielu klientów korporacji. Niestety jakiś "Geniusz" oderwany od życia albo zły do szpiku kości podjął decyzje o konieczności likwidacji kasy w salonie. Zapłacić można, tylko trzeba czekać na obsługę konsultanta. Wiadomo konsultant zajmuje sie wszystkim, teraz dostał dodatkowe zadanie. W realu przyjmuje cię żąda dowodu osobistego w oryginale. Bo korporacji nie stać na czytniki. Nie wiem jak ma się to do RODO. Którego nie jestem entuzjastom. Ale to inna historia. Wchodzi system sprawdza dane z dowodu czy zgadzają sie z kontem za którego zobowiązania chcesz zapłacić. Za starsze osoby już nie zapłacisz. Jakaś Pani z obsługi proponuje, że wydrukuje fakturę by dziadków czekających na swoja kolej do możliwości zapłaty. I wysyła na pocztę. Trudno sie dziwić, że próbuję pozbyć sie tłumu. Chodzi zarządowi o generacje odsetek ? Wiadomo poczta żyje z naszych pieniędzy i przelew trwa do tygodnia. Ach i co dalej. Konsultant idzie do kasy i przyjmuje opłatę. A tak była kasa i wszystko odbywało sie płynnie, a osoby płacące nie przeszkadzamy interesantom i nie wydłużały oczekiwania na obsługę. Za ten pomysł zarząd powinien poszukać wsparcia w urzędzie pracy
23-04-2021 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
@jerzysd pomysł raczej bez szans na realizację 🙁, a likwidacja kas wynika z polityki oszczędnościowej firmy.
Osobiście to salonów, szczególnie tych partnerskich staram się unikać. Szkoda czasu, natomiast płatności reguluję przez internet. Szybko sprawnie, bez kolejek, a często następnego dnia przychodzi SMS o dokonaniu wpłaty.
@ketrasaArtur pełne poparcie, jak płacić to przez neta, wygoda, szybkość, spokój i bezpieczeństwo 👍
Pomysł troche bez sensu w dzisiejszych czasach gdyż wszystko się już opłaca przez internet.....
Sam tak robię.
@slav72 są i będą zwolennicy jak i przeciwnicy płacenia w kasie w salonie Orange. Ja jestem przeciwny nie ze względu na to, że przez internet wygodniej, tylko przez to, że w salonach szczególnie partnerskich trzeba długo czekać na załatwienie swojej sprawy, nawet jak już konsultant obsługuje. Płatności przez internet dokonam w kilka minut, w salonie muszę stracić kilka godzin plus czas na dotarcie do salonu. To nie dla mnie.
W zależności od salonu też były kolejki do kasy. Obsługa kasowa w trakcie pandemii mocno podrożała. A nikt nie będzie płacił po kilkanaście zł za dokonanie opłaty by zrównoważyć koszty. Rachunki można też opłacić w wielu sklepach np. przez moje rachunki.
Do realizacji płatności przez internet trzeba mieć konto w Banku. Mnie Bank do niczego nie jest mi potrzebny. Lubię spacer do centrum miasta by zapłacić w salonie. I co pewnie was "nowoczesnych" entuzjastów Banksterów jest nas miliony. tych bez konta w Banku. I co raz częściej wynika to ze światopoglądu i prawa do wolności.
Wcale nie trzeba mieć konta w banku by płacić online. Sam teraz ulegasz propagandzie anty-banksterów. Obsługa kasowa jest droga i nikt nie będzie płacił 10-15 zł za dedykowane stanowisko do kasy.
To nie prawda że mocno podrożała oplata kasowa. Bo chyba o złotówkę na 3,9 zł. To i tak taniej niż w Banku gdzie za wpłatę na konto trzeba zapłacić od 10 do 50 zł. Mam dług w Orange i nie widzę powodu do angażowania podmiotów trzecich. Nie mówiąc o czasie na wpływ środków do Orange. A teraz do konsultanta nie ma kolejek, na poczcie nie ma kolejek? Skoro były takie kolejki do kasy w salonie firmowy Orange - w jakiś patronackich nigdy bym nie płacił, raz mi sie zdarzyło i dziękuję bardzo. - to znaczy że się opłacało. A oszczędności to kłamstwo - bo kasa jest w tym samym miejscu w salonie. Nic sie nie zmieniło poza ścieżka obsługi.
Nie do końca. Bo w zależności od salonu to prowizja kilka złotych. A sprzedaż usług generuje większe prowizje. Orange salonów obsługi nie ma już.
@jerzysd: jeśli potrafisz obsłużyć forum internetowe to i z bankowością internetową nie powinieneś mieć problemu. Bez kolejek, bez czekania, bez opłat... Co Cię powstrzymuje? Kasy i gotówka to anachronizm...
Nic nie rozumiesz , trzeba znać sie na technologii wroga. To podstawowa zasada, by poruszać sie obok systemu.
A komórkę masz z wyjmowaną baterią czy bez? Bo jak bez to i tak wszystko wszyscy wiedzą.
@jerzysd: czyli kto właściwie jest Twoim wrogiem według Ciebie? Posługujesz się językiem w sposób dość specyficzny i trudno się zorientować do kogo własciwie się zwracasz. Czy jeśli zasugeruję używanie znaczka @ w celu lepszego zaadresowania swoich wypowiedzi to zinterpretujesz to jako atak na ograniczenie Twojej wolności?
Przeczytałem ten dziwny pomysł jeszcze raz i on second thoughts coś mi tu trollem pachnie...
Re: up - powinna być opcja "zgłoś temat/pomysł" do moderacji tak, aby go zamknąć/zamrozić w przypadku gdy wydaje się nie spełniać wymogów społeczności, z uwagi na fakt, iż ktoś wydaje się tu, jak to dobrze zauważył @j131 , wykorzystywać niemoderowany chyba zakątek forum do propagandy własnego światopoglądu i doprowadzenia do powstania flame board.
Oczywiście "pomysłu" nie popieram.
Oczywiście opcja "Zgłoś" istnieje. Wystarczy kliknąć w "Opcje tematu". Natomiast jak widać czytamy. Jednakże poprzestańmy na tym i prośba o komentowanie samego pomysłu.
Każdy dzień przynosi coś nowego i nawet w moim wieku człowiek się uczy 😉 - brakowało mi "trzech kropek" po prawej stronie z menu kaskadowym.
Co do rachunków płacenia zawsze sobie możesz pójść do Żabki i za 1.99 zł zapłacić rachunek i jest otwarte od 6 do 23
zapomniałem powiedzieć więc dopowiem że po co jest internet mieszkania markety jak można żyć jak neandertalczyk.
I oczywiście jestem na nie