Przycisk "Rozwiązano przez BOK"
Jak w temacie...co myślicie o dadaniu przycisku obok "Oznacz jako rozwiązanie"?
07-04-2018 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
@mabud73: a w jakich sytuacjach miałby być on używany? kiedy zespół NO oznacza rozwiązanie? czy chciałbyś aby pracownicy BOK pomagali w sprawach wymagających dostępu do danych "chronionych"?
Chyba chodzi o sytuację kiedy żadna z odpowiedzi nie była pomocna i nie można jej oznaczyć jako rozwiązanie. A sprawę rozwikłał klient sam po kontakcie z BOK. Czy dobrze zrozumiałem intencje?
To raczej kwestia zmiany słowa rozwiązanie na najbardziej pomocna odpowiedź.
@mabud73 Przycisk obok zająłby za dużo miejsca. Poza tym, w podanym przez Ciebie przykładzie jest sytuacja, że nie ma problemu, którego rozwiązanie można podpowiedzieć, jest tylko przypadek awarii, i klient musi poczekać na jej usunięcie...
Przypuszczam, że @Duke sugestia jest najbliższa pomysłowi @mabud73. Jest bowiem wiele oznaczonych rozwiązań, które tylko sugerują kontakt z BOK, jednakże to sam autor pytania/wątpliwości/ "doświadcza" zbawczej mocy konsultanta, gdy tymczasem podpowiadający za wiele nie wnosi do rozwikłania problemu. Standardowa formułka BOK w różnej postaci bywa tylko drogowskazem, a nie rozwiązaniem. Jestem za i proponuję w takich przypadkach "przekazywać pałeczkę" moderatorom do rozstrzygnięć. No i @mabud73 potwierdził nasze domysły
@Anonim, @Duke, nie ująłbym tego lepiej 😉
Dodatkowo przycisk to może rzeczywiście nie, bo nawet jeśli moglibyśmy obecnie zaprogramować to mógłby sprawiać problemy nowym użytkownikom (który wybrać?), a i niepotrzebnie sugerowałby kontakt z BOK, gdy większość spraw tego nie wymaga. Coś złego jest w rozwiązaniach, które mówią, że w danej sytuacji konieczny jest kontakt z BOK? Oczywiście przy bardzo ważnym założeniu, że nie sugerujemy kontaktu z BOK jeśli to rzeczywiście nie jest konieczne.